Jump to content

Procedure ved graviditet i malmö

Recommended Posts

Skrevet

Kunne nogen som har født i Sverige komme med en vejledning til dem der skal føde i Sverige? Her tænkes på: 1. Hvor går man til scanning? 2. Hvor går man til rutine check? Der er mange med dette lykkelige problem. Kan nogen hjælpe..

Besvaret

Kunne nogen som har født i Sverige komme med en vejledning til dem der skal føde i Sverige? Her tænkes på: 1. Hvor går man til scanning? 2. Hvor går man til rutine check? Der er mange med dette lykkelige problem. Kan nogen hjælpe..

Besvaret

Svar: 1. Mødrevårdcentralen 2. Mødrevårdcentralen Min sambo har boet herovre i 14 år og har været igennem det hele. Hilsen Jesper

Besvaret

Hej Gitte Vi er faktisk en dansk "mødregruppe" herover, hvor der både er gravide og dem som har født med.Hvor du kan tilmelde dig og søge en masse informationer som du får brug for. Eller spørge dem til råds i gruppen, der er flere der har født herover også, og som kender til systemet. Derudover mødes vi også med jævne mellemrum og hygger lidt.

Besvaret

Er der ikke også en gruppe til fædre der kun har deres barn hver anden weekend;)

Besvaret

Jeg har en datter på 2 år. Og kunne da godt tænke mig at møde andre der har børn, kender faktisk ikke nogen der har børn!

Besvaret

Jeg har en søn på 7 år, som officielt hører til i DK og går i skole der (hvor hans mor bor), men han er hos os 10 ud af 14 dage. Vi bor dog et stykke fra malmø.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...