Admin Skrevet March 22, 2002 Rapporter Skrevet March 22, 2002 Jeg har indstalleret nyt software, så det blandt andet er muligt at søge i indlæggene.Forummet er efterhånden så stort at dette må være en fordel.
Admin Besvaret March 22, 2002 Forfatter Rapporter Besvaret March 22, 2002 Jeg har indstalleret nyt software, så det blandt andet er muligt at søge i indlæggene.Forummet er efterhånden så stort at dette må være en fordel.
Admin Besvaret March 22, 2002 Forfatter Rapporter Besvaret March 22, 2002 .........og fremover vil de nyeste indlæg ligge øverst på listen.
Admin Besvaret March 22, 2002 Forfatter Rapporter Besvaret March 22, 2002 ......og så er der nye iconer.
Guest rix Besvaret March 23, 2002 Rapporter Besvaret March 23, 2002 Næææ, hvor ser det flot ud! Og det er også super praktisk.
Guest eric Besvaret June 20, 2002 Rapporter Besvaret June 20, 2002 Fantastisk at du gider ) Jeg har selv en server stående, og den ta'r tid! Hvorfor lægger du ikke din URL ud lidt flere steder? Øresund Direkte har den ikke længere "på programmet"
ulmus Besvaret June 24, 2002 Rapporter Besvaret June 24, 2002 Det er ikke rigtig, at Scanianet ikke længere er på programmet på Øresund Direkte (radioprogrammets hjemmeside) - der henvises under "kontaktadresser til virksomhedsrådgivning".
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu