Gio Skrevet October 23, 2003 Rapporter Skrevet October 23, 2003 Hey Steen.... Nu er der vendt om på rækkefølgen af nye indlæg igen. Postede lige i mega-tråden "ÖresundsLAN2003", og der drukner mit nye indlæg nu helt nede i bunden. Was hast du gemacht?
Gio Besvaret October 23, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret October 23, 2003 Hey Steen.... Nu er der vendt om på rækkefølgen af nye indlæg igen. Postede lige i mega-tråden "ÖresundsLAN2003", og der drukner mit nye indlæg nu helt nede i bunden. Was hast du gemacht?
Persson Besvaret October 23, 2003 Rapporter Besvaret October 23, 2003 de bliver posted efter vigtighed ;-) der er indbygget en sorteringsbot som efter en poster matrix, placerer indlæggende efterfølgende ...
Gio Besvaret October 23, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret October 23, 2003 Hvad faen laver dit indlæg så herinde!? ;-)
Gio Besvaret October 23, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret October 23, 2003 Det lader til kun at være de tråde/kategorier der er nyoprettede som laver balladen. Heri blandt andet ÖresundsLAN2003-tråden, som jo blev flyttet over i "Arrangementer". Det tror jeg er nemt for Steen lige at klare. Han skal bare være opmærksom på et flueben næste gang. ;-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu