Guest eric Skrevet March 18, 2002 Rapporter Skrevet March 18, 2002 Fantastisk site... Jeg har gennemsøgt Riksskatteverket og Försäkringskassans sites efter et skema til udfyldelse af både arb.giver og ansat. Skemaet hedder noget i retning af: "Ansøgning om dispensation til for danske arbejdsgivere at undgå at betale arbejdsgiverafgift når medarbejdere med bopæl i Sverige med fast arbejde i Danmark, arbejder hjemme" Kan "nogen" hjælpe mig med URL'en til det? Mange hilsner
Guest eric Besvaret March 18, 2002 Rapporter Besvaret March 18, 2002 Fantastisk site... Jeg har gennemsøgt Riksskatteverket og Försäkringskassans sites efter et skema til udfyldelse af både arb.giver og ansat. Skemaet hedder noget i retning af: "Ansøgning om dispensation til for danske arbejdsgivere at undgå at betale arbejdsgiverafgift når medarbejdere med bopæl i Sverige med fast arbejde i Danmark, arbejder hjemme" Kan "nogen" hjælpe mig med URL'en til det? Mange hilsner
Guest peter Besvaret March 20, 2002 Rapporter Besvaret March 20, 2002 Hej, Ansøgningen skal du faktisk finde i DK ! WWW.dss.dk/arbejdeiudlandet/information Håber det hjælper mvh Peter
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu