Guest palle Skrevet January 20, 2004 Rapporter Skrevet January 20, 2004 Thomas... nu siger du, at du vil fylde en lille tank, med trykluft fra en størrere ? Så er det jo kun første gang du fylder 4500 PSI i den lille tank. Derved vil du kun få en fuld tank een gang, men dette har du tænkt på ?
Guest palle Besvaret January 20, 2004 Rapporter Besvaret January 20, 2004 Thomas... nu siger du, at du vil fylde en lille tank, med trykluft fra en størrere ? Så er det jo kun første gang du fylder 4500 PSI i den lille tank. Derved vil du kun få en fuld tank een gang, men dette har du tænkt på ?
Guest thomas Besvaret January 20, 2004 Rapporter Besvaret January 20, 2004 Ja ja...jo ...jo..hmmmm...men det er for at gøre det så optimalt som muligt på de første optankninger. Det er ret almindeligt når man spiller lidt øde steder, hvor de ikke har en god luftbar på et større trykluftanlæg til mange tusinde kroner. Spillede nogle gange med 200bar flasker, de kunne toppe godt deropad, men med en 300bar får man jo et start tryk der ligger lidt højere. Så bliver udgangspunktet jo ikke nede ved 200bar, men ved 300bar. Det er også grunden til at jeg vil have en 10-12 liters istedet for en 8 liters, der skal noget stor volume på. Jeg ved ikke helt kapaciteten på dette endnu, da jeg ikke har den store erfaring på det, jeg er bare træt af de fleste Skåninge jeg spillede med kun kører 200bar. Og 200bar refillflasker. Når jeg fyldte op på 3000psi skød jeg den ned omkring 1000psi i hvert spil, hvorefter jeg toppede op igen til 3000. Så man æder ikke en hel 1.1L hver eneste gang. Men kan jeg få et udgangspunkt mellem 35-4500psi på 5-8 fyldninger så holder det fint til en "travl spilledag" :-) Regner ikke med at skyde mere end højest 2-3.000 skud på en dag, da jeg p.t. kun kan bære 800 kugler med det setup jeg bruger idag.
Guest thomas Besvaret February 19, 2004 Rapporter Besvaret February 19, 2004 Hvis nogen skulle få lyst til at spille paintball i sin fritid, så har jeg fået rimeligt fat i kontakter her i Skåne. Spiller nu fast på et skånsk hold. Hvis du vil vide lidt mere om sporten og se billeder, er der mulighed på nedenstående link til mit lille site. Vi træner også snart fast på holmen i København, så er man pendler er der rig mulighed, for at bruge alle sine penge på denne sport :-) Har man lyst til at se hvad det drejer sig om, er der en lidt stor turnering på holmen d. 28/2. Der kommer nok flere Skånske og Svenske hold end Danske.....trevligt.... Man er velkommen til at kigge ind som tilskuer, og få en sludder med folk. Og der er masser af action at kigge på. Tro mig det her rykker mere end udlejnings delen man måske kender fra tidligere. Hilsen Thomas www.p8ball.dk
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu