Admin Skrevet February 21, 2004 Rapporter Skrevet February 21, 2004 Nu må det være på tide at spørge igen: Er der nogen fra Helsingborg ?
Admin Besvaret February 21, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret February 21, 2004 Nu må det være på tide at spørge igen: Er der nogen fra Helsingborg ?
Guest anders Besvaret February 21, 2004 Rapporter Besvaret February 21, 2004 Jag är från Helsingborg, men platsar kanske inte, som infödd skåning :-)
Guest caroline Besvaret February 22, 2004 Rapporter Besvaret February 22, 2004 Hej Steen! Har også prøvet et par gange at få gang i Helsingborg, men kan ikke rigtigt komme igennem her i Malmø-forummet ;o) Bor ude i Maria Park sammen med min kæreste og vores søn... Har kun boet her i 4 måneder, men syntes det er en dejlig by - ikke mindst fordi det stadig er let at komme til Danmark indimellem. Hvor bor Du/I? Vh Dan S.
Admin Besvaret February 22, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret February 22, 2004 Jeg er bor i Dalhem og jeg synes der er dejligt her. Jeg ved ikke om jeg synes det er nemt at komme til Danmark. Dee deer scandlines er ikke til at komme uden om. Bare vi dog havde en tunnel heroppe.
Guest caroline Besvaret February 22, 2004 Rapporter Besvaret February 22, 2004 Hvis Du køber et 20-turs kort til HH-Ferries, "slipper" Du med 110,- dkr pr. overfart, og der er ikke noget med at de skal bruges inden for en hvis periode! Arbejder du her i Sverige, eller pendler Du?
Guest lene Besvaret February 25, 2004 Rapporter Besvaret February 25, 2004 Jeg bor lidt udenfor Hbg ( ca. 20 min.) i Ekeby :-)
Guest esra Besvaret February 27, 2004 Rapporter Besvaret February 27, 2004 heeeejjj steen jaaa jeg er fra helsingborg jeg har faktisk også spurgt om det der var ingen der svarede mig
Guest esra Besvaret February 27, 2004 Rapporter Besvaret February 27, 2004 ja endelig er der også nogen der kan fortælle om færge priser og muligheder hvad der er nemmest !! jeg synes det er hyggeligt endelig eer der nogen mand kan snakke med )
Admin Besvaret February 27, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret February 27, 2004 Esra, De må du da undskylde.Den må være fløjet forbi min næse, for jeg har boet har i snart 3 år. Skal du med bil eller gående over med færgen ? Hvor i HBG bor du ?
Guest esra Besvaret March 1, 2004 Rapporter Besvaret March 1, 2004 jeg bor i råsengården lige her for tiden er jeg landgangspassagerer efter sommer skal jeg tage bilen jeg har fået en hel liste priser af scandlines brobizz ogsä vider så er der noget med eksklusive kort.. hvad er det bedst at have hh færgerne skulle være billiger er det ikke rigtigt? hvad med dig sten hvor bor du i helsingborg ?? og det med fradrag for færge billetter mand hører kun om bro fradrag jeg for nu fradrag for min månedskort som landgangspassager. hvor meget er det med bilen ved du det ? hos skatte forvaltningen sagde det var hele bølebet ??? er det rigtigt !! nå men det var hyggeligt sten at der er nogen fra helsingborg
Guest andré Besvaret March 1, 2004 Rapporter Besvaret March 1, 2004 Esra, jeg beundrer din kommasætning..:-)
Guest lene Besvaret March 2, 2004 Rapporter Besvaret March 2, 2004 hh-færgerne er billigst, især hvis du har pendlerkort, og som pendler kommer du først på og først af...jeg kan varmt anbefale hh
Guest caroline Besvaret March 7, 2004 Rapporter Besvaret March 7, 2004 Hej Lene, Hvad giver du egentligt for sådant et pendlerkort, og hvordan fungerer det helt præcist? Syntes jeg har hørt noget om en pendlerforening? Jeg har selv et 20-turs klippekort, så giver jeg 110,- dkr. pr. overfart. Er nok det billigste for mig, da jeg kun skal frem & tilbage en gang om ugen! Jeg har endnu ikke været så uheldig at måtte vente en halv time på en overfart - jeg er jo ikke velkommen i pendlerkøen!! ;o) Er det slemt om sommeren med biler der skal over? Venlig hilsen Dan S.
Guest fisker Besvaret March 7, 2004 Rapporter Besvaret March 7, 2004 Ja,er osse fra Helsingborg, flyttet til en bilig lejlighed oppe i Söder, er alleredet glad for at bo her :-)
Guest lene Besvaret March 8, 2004 Rapporter Besvaret March 8, 2004 Hej Dan Alt efter hvor meget jeg er i dk.. plejer jeg at købe et 50 enkeltturs kort der er gyldigt i 2 måneder, det koster mig ca 105,- dkk for en retur med bil.. selve pendlerkortet koster 200 om året of det er allerede tjent ind ved det første kort, da der gi's ca 19% rabat. her er adressen til pendlerforeningen http://groups.msn.com/hhpendlarna/avtalmedhhferries.msnw men de er ikke så aktive online.. Om vinteren er det ikke et problem med ventetider, men om sommeren er man lykkelig over at have sit pendlerkort :-) Venlig hilsen Lene
Guest henrik Besvaret April 12, 2004 Rapporter Besvaret April 12, 2004 Heeej. Ja jeg er også fra Helsingborg. (Bårslöv 10min fra færgen) Hver gang vi inviterer gæster fra DK ligger vi det på en søndag. Altså familien og lign. Der koster det kun 149.-kr for retur på HH mellem kl.13 & 17 Det er vidst samme pris hverdag 16-21 Kan ik lige huske tiden helt. Men det er noget de ikke reklamerer med, men det hedder en shopping-billet. Ellers tager jeg cyklen over Scandlines hver dag for 310.-kr Og jeg sparer ca.10min på hver side er sundet. Der er gratis parkering både i S og DK Så cykler kun lige over broklappen for at spare den tid det tager at gå gennem terminalen. Og man skal heller ik være der 3min før de sejler. Men kun lige inden den sidste bil kører ombord.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu