Guest lasse Skrevet April 25, 2004 Rapporter Skrevet April 25, 2004 Hej. Er der nogen herinde, som dyrker noget sport i Sverige? Ville gerne vide hvor muligheder er gode for det. Evt. Badminton, svømning, Boksning osv.. Vil gerne bo tæt på Malmø, så hvis der er nogen af jer, der har gode erfaringer, vil jeg gerne hører lidt om dette. Mvh Lasse P
Guest lasse Besvaret April 25, 2004 Rapporter Besvaret April 25, 2004 Hej. Er der nogen herinde, som dyrker noget sport i Sverige? Ville gerne vide hvor muligheder er gode for det. Evt. Badminton, svømning, Boksning osv.. Vil gerne bo tæt på Malmø, så hvis der er nogen af jer, der har gode erfaringer, vil jeg gerne hører lidt om dette. Mvh Lasse P
Guest palle Besvaret April 25, 2004 Rapporter Besvaret April 25, 2004 Aura Badmintonhal på Eriksfältgatan har 20 baner. Aqua Kul har 50 meter bassin (samt 25 meter). Jeg kan ikke lige huske adressen, men det er rimeligt tæt på centrum, under 10 min i bil eller på cykel. Boksning aner jeg intet om
Persson Besvaret April 25, 2004 Rapporter Besvaret April 25, 2004 http://www.aq-va-kul.com/ Ellers kan jeg anbefale www.malmo.se - kik under punktet 'Sport og Fritid' i menuen. God fornøjelse
Guest lasse Besvaret April 25, 2004 Rapporter Besvaret April 25, 2004 Hej. Tak for det, det lyder til at der er masser af muligheder. Mvh Lasse P
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu