Jump to content

Søger folk fra serenadgatans høje bygninger

Recommended Posts

Guest tommy
Skrevet

Hejsa. Er der nogen herinde der bor i de høje bygninger på serenadtatan. Gerne med udsyn sydpå. evt i nogle af de "ulige hus nummer" Please skriv til mig hvis der er.. Tommy

Guest tommy
Besvaret

Hejsa. Er der nogen herinde der bor i de høje bygninger på serenadtatan. Gerne med udsyn sydpå. evt i nogle af de "ulige hus nummer" Please skriv til mig hvis der er.. Tommy

Guest tommy
Besvaret

Et godt gæt jesper. Nej jeg skal teste noget udstyr. Jeg skal have lavet et radio link mod en 7 km syd på, og inden jeg begynder og søge om at sætte antenne op på taget vil jeg lige se om det udstyr vi påtænker og bruge kan række derned til. Derfor ville det være perfekt hvis man kunne overtale en med en sydvendt altan eller god udsyn sydpå til og kunne låne den et par timer mod lidt betaling eller noget.. Tommy

Besvaret

Jeg har en lejlighed på 15. med sydvest vendt altan -hvis det har interesse...

Guest tommy
Besvaret

YMA> jeg bidder altså ikke. du må gerne lige smide en mail. også bare selv om du har fortrudt bare med et nej tak eller noget..

Besvaret

Havde helt glemt at tjekke siden i et par dage -jeg undskylder! Har lige smidt dig en mail -hvis du fortsat er interesseret... Hej Kikkomania happy.gif Den på V Hamnen kan simpelthen ikke hamle op med Serenadgatan -når det kommer til radiodækning ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...