Guest tommy Skrevet May 2, 2004 Rapporter Skrevet May 2, 2004 Hejsa. Er der nogen herinde der bor i de høje bygninger på serenadtatan. Gerne med udsyn sydpå. evt i nogle af de "ulige hus nummer" Please skriv til mig hvis der er.. Tommy
Guest tommy Besvaret May 2, 2004 Rapporter Besvaret May 2, 2004 Hejsa. Er der nogen herinde der bor i de høje bygninger på serenadtatan. Gerne med udsyn sydpå. evt i nogle af de "ulige hus nummer" Please skriv til mig hvis der er.. Tommy
Guest tommy Besvaret May 2, 2004 Rapporter Besvaret May 2, 2004 Et godt gæt jesper. Nej jeg skal teste noget udstyr. Jeg skal have lavet et radio link mod en 7 km syd på, og inden jeg begynder og søge om at sætte antenne op på taget vil jeg lige se om det udstyr vi påtænker og bruge kan række derned til. Derfor ville det være perfekt hvis man kunne overtale en med en sydvendt altan eller god udsyn sydpå til og kunne låne den et par timer mod lidt betaling eller noget.. Tommy
Guest yma Besvaret May 3, 2004 Rapporter Besvaret May 3, 2004 Jeg har en lejlighed på 15. med sydvest vendt altan -hvis det har interesse...
Guest kikkomania Besvaret May 3, 2004 Rapporter Besvaret May 3, 2004 Hejsa YMA... Så hellere din crib i Västra H. ;)
Guest tommy Besvaret May 3, 2004 Rapporter Besvaret May 3, 2004 YMA> Kan du ikke maile mig. Hvilken nr bor du i osv ? cyber-cool@ofir.dk
Guest tommy Besvaret May 7, 2004 Rapporter Besvaret May 7, 2004 YMA> jeg bidder altså ikke. du må gerne lige smide en mail. også bare selv om du har fortrudt bare med et nej tak eller noget..
Guest yma Besvaret May 12, 2004 Rapporter Besvaret May 12, 2004 Havde helt glemt at tjekke siden i et par dage -jeg undskylder! Har lige smidt dig en mail -hvis du fortsat er interesseret... Hej Kikkomania Den på V Hamnen kan simpelthen ikke hamle op med Serenadgatan -når det kommer til radiodækning ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu