fisker Skrevet May 8, 2004 Rapporter Skrevet May 8, 2004 Er der nogle der har styr på at opsætte en parabol, Har lidt problemer,med at finde signalet. Bor i Helsingborg
fisker Besvaret May 8, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret May 8, 2004 Er der nogle der har styr på at opsætte en parabol, Har lidt problemer,med at finde signalet. Bor i Helsingborg
Admin Besvaret May 8, 2004 Rapporter Besvaret May 8, 2004 Du skal retten den stik syd, men du kan ikke indstile en digital parabol uden måleinstrument.
fisker Besvaret May 8, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret May 8, 2004 Hej, steen har en satfinder, men dropper det nok, med mindre der er en der kender en,der kender en, der kan fjerne den bygning, der står i vejen, men kunne jo bare have købt en lejlighed en etage højere, men hvad, , er jo heller ikke flyttet til sverige for at se fjernsyn :-)
Guest esra Besvaret May 10, 2004 Rapporter Besvaret May 10, 2004 hej jeg jacob jeg grinede sådan der jeg læste din indlæg min mand har lige sat hvores parabol op og han har gjordt for nogen venner også jeg tror han kan finde ud af det hvor bor du henne i helsingborg jeg bor selv i rosengården men der er en parobol forretning i søder han er nemlig go jeg tror heller ikke han er så dyr
hinloevdk Besvaret June 5, 2004 Rapporter Besvaret June 5, 2004 Steen Elm: Jeg har sat min digitale parabol op 2 gange uden brug af måleinstrument. Så det kan lade sig gøre.
Admin Besvaret June 5, 2004 Rapporter Besvaret June 5, 2004 Hvis man er øvet skal jeg da ikke udelukke at det KAN lade sig gøre, men da jeg ved hvor svært mange har det med analog, er det absolut ikke tilrådeligt for begyndere, at prøve med digital, da det er en del sværere.
tim_pedersen_ Besvaret August 27, 2005 Rapporter Besvaret August 27, 2005 Hej Hej, ved godt det er et gammelt indlæg, men hvilken installatør i malmø kan anbefales til at sætte en parabol op. ? eller er der nogle som kan klare det her på siden, læste indlæget fra esra. ? Jeg bor i Malmø. Mvh Tim
tim_pedersen_ Besvaret September 1, 2005 Rapporter Besvaret September 1, 2005 Update: ikke nogle som kan hjælpe eller kender nogle som kan. ? Mvh Tim
Nif Besvaret September 1, 2005 Rapporter Besvaret September 1, 2005 Jo jeg kan. Meeen du bor desværre for langt væk. Sorry
tim_pedersen_ Besvaret September 1, 2005 Rapporter Besvaret September 1, 2005 Nif He he NIF.. hvor kommer du da fra.. er det ik Helsingborg.. ???.. Du kommer ikke forbi Malmø i ny og næ ? Er der ik nogle fra Malmø.. som har lidt teknisk snilde.. Tim
bluee Besvaret September 2, 2005 Rapporter Besvaret September 2, 2005 Jeg har aldrig haft en parabol - men kan man få dem i en noget mindre størrelse end dem man normalt ser? F.eks. en diameter på 50-100cm?
Admin Besvaret September 2, 2005 Rapporter Besvaret September 2, 2005 Jeg har aldrig haft en parabol - men kan man få dem i en noget mindre størrelse end dem man normalt ser? F.eks. en diameter på 50-100cm? Ser du tit paraboler over 100 cm ? ;) Har du 1 eller 2 LNB'er på er det nok med 70-80 cm. Det er først hvis du skal have 3 eller 4 LNB'er på du skal op på 100 cm.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu