Guest lindbamsen Skrevet April 23, 2002 Rapporter Skrevet April 23, 2002 Hej steen...! tænkte på om det ikke var muligt at lave en chat funktion, så man kan udveksle de forskellige goder,og få svar på de spørgsmål som der evt. kunne være med det samme, når folk er online..Det var kun et forslag, ved ikke om det overhoved er muligt...! hilsen Lindbamsen c",)
Guest lindbamsen Besvaret April 23, 2002 Rapporter Besvaret April 23, 2002 Hej steen...! tænkte på om det ikke var muligt at lave en chat funktion, så man kan udveksle de forskellige goder,og få svar på de spørgsmål som der evt. kunne være med det samme, når folk er online..Det var kun et forslag, ved ikke om det overhoved er muligt...! hilsen Lindbamsen c",)
Admin Besvaret April 23, 2002 Rapporter Besvaret April 23, 2002 Tja, det kræver jo at der er nok på samtidigt til at starte en chat, men vi kan da godt forsøge.Jeg har indsat en "gratis chat" på forsiden, da ikke mange webhoteller tillader eget chat script og heller ikke mit. adressen ere http://sh156.sajthotellet.com/discuschat.shtml
Guest lindbamsen Besvaret April 23, 2002 Rapporter Besvaret April 23, 2002 Tak for det, jeg må sku nok sige at de gik hurtigt...puhaa.. men du kan ikke ligge den ude i menuen, bare for at være besværlig.... eller var det det som du ikke måtte..? forstod ikke lige hvad du mente... det er jo bare sådan at alle skulle kunne se at man kunne chatte sammen lidt nemmere end på den her måde... :-)
Admin Besvaret April 24, 2002 Rapporter Besvaret April 24, 2002 Jo,den kommer.Jeg skulle bare lige have geninstalleret lidt programmel først. Det jeg ikke må er at lave min egen chat på serveren, da det ofte får den i knæ, så jeg har sat en chat op på en anden server.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu