Jump to content

EU moped

Recommended Posts

Guest anonym
Skrevet

hejsa er her nogen som har en ide om hvad det skal koste at ha en helforsikring til en eu knallert?

Guest anonym
Besvaret

hejsa er her nogen som har en ide om hvad det skal koste at ha en helforsikring til en eu knallert?

Besvaret

Ja det kommer jo an på om prisen er 9995 kroner, eller 28.000 kroner :-) prøv evt. at ringe til forsikrings selskabet? Eller snak med fohandleren?

• 2 weeks later...
Besvaret

jeps, hvis den er typegodkendt til det, det er de fleste, er i flyttet herover?

Besvaret

Hej Jacob ja vi er flyttet, men da vi har to katte i Dk der først må komme med om en måned bor vi halvt i Dk og halvt i SE. Ellers er vi rigtig glade for Sverige når vi er der happy.gif Mvh Leon

Besvaret

Pilot på øv scooter ??? Har du ikke lige købt bil ?? Hvad endte du med at købe ??

Besvaret

Og pas på med de knallerter der - læste i Sydsvenskan at der var et par drenge der havde stjålet/røvet en knallert fra en mindre knægt.. Politiet sendte i øvrigt en helikopter i luften for at finde knallerten, så kom ikke og sig at politiet ikke har tid til kriminalitet happy.gif

Besvaret

jeg købte bare en gammel audi 80 tdi stc. jeg er jo først lige færdig udannet, så der går jo nok nogle år før jeg er godt oppe og køre. Det med scoteren er jo bare en ok måde at komme rundt i byen på. Jeg har da også en gammel offroader jeg har sat i stand. Mvh Leon

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...