Guest anonym Skrevet July 30, 2004 Rapporter Skrevet July 30, 2004 hejsa er her nogen som har en ide om hvad det skal koste at ha en helforsikring til en eu knallert?
Guest anonym Besvaret July 30, 2004 Rapporter Besvaret July 30, 2004 hejsa er her nogen som har en ide om hvad det skal koste at ha en helforsikring til en eu knallert?
Guest jacob Besvaret July 31, 2004 Rapporter Besvaret July 31, 2004 Ja det kommer jo an på om prisen er 9995 kroner, eller 28.000 kroner :-) prøv evt. at ringe til forsikrings selskabet? Eller snak med fohandleren?
leon Besvaret August 11, 2004 Rapporter Besvaret August 11, 2004 Må man sidde 2 på sådan en moped i Sverige, jeg har set rigtig mange der gør det. Mvh Leon
Guest jacob Besvaret August 11, 2004 Rapporter Besvaret August 11, 2004 jeps, hvis den er typegodkendt til det, det er de fleste, er i flyttet herover?
leon Besvaret August 12, 2004 Rapporter Besvaret August 12, 2004 Hej Jacob ja vi er flyttet, men da vi har to katte i Dk der først må komme med om en måned bor vi halvt i Dk og halvt i SE. Ellers er vi rigtig glade for Sverige når vi er der Mvh Leon
Guest palle Besvaret August 12, 2004 Rapporter Besvaret August 12, 2004 Pilot på øv scooter ??? Har du ikke lige købt bil ?? Hvad endte du med at købe ??
Guest ronni Besvaret August 12, 2004 Rapporter Besvaret August 12, 2004 Og pas på med de knallerter der - læste i Sydsvenskan at der var et par drenge der havde stjålet/røvet en knallert fra en mindre knægt.. Politiet sendte i øvrigt en helikopter i luften for at finde knallerten, så kom ikke og sig at politiet ikke har tid til kriminalitet
leon Besvaret August 12, 2004 Rapporter Besvaret August 12, 2004 jeg købte bare en gammel audi 80 tdi stc. jeg er jo først lige færdig udannet, så der går jo nok nogle år før jeg er godt oppe og køre. Det med scoteren er jo bare en ok måde at komme rundt i byen på. Jeg har da også en gammel offroader jeg har sat i stand. Mvh Leon
Guest palle Besvaret August 12, 2004 Rapporter Besvaret August 12, 2004 Fair nok... men, hellere en pladder-chopper end en øv moped
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu