Guest lovebuine Skrevet April 25, 2002 Rapporter Skrevet April 25, 2002 hej jeg er gift og har været det i 2år. min kone er brasilianer, hun har arb i dk og opholdstilladelse, mit spørgsmål er så, om der er regler omkring at flytte til sverige sammen, jeg ved godt jeg ikke får prob, men hvad med hende, kan hun godt det uden problemer???
Guest lovebuine Besvaret April 25, 2002 Rapporter Besvaret April 25, 2002 hej jeg er gift og har været det i 2år. min kone er brasilianer, hun har arb i dk og opholdstilladelse, mit spørgsmål er så, om der er regler omkring at flytte til sverige sammen, jeg ved godt jeg ikke får prob, men hvad med hende, kan hun godt det uden problemer???
Admin Besvaret April 25, 2002 Rapporter Besvaret April 25, 2002 Det skulle der ikke være problemer med, så længe du er dansk statsborger.Det er faktisk sådan at de skånske kommuner er bange for en ren invasion af danskere, der med de nye regler for problemermed at få familiesammenført i Danmark, men altså godt kan i Sverige.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu