Guest heidi Skrevet August 14, 2004 Rapporter Skrevet August 14, 2004 Hejsa! Så nærmer tiden sig hvor vi skal flytte, og umiddelbart ser det ud til at vi nok vælger at bruge en firma med en stor lastbil + 2 mand til at klare opgaven (vi påregner at kunne flytte ad én omgang). Er der nogen der har erfaring for hvad det "virker" og er billigst? Har selv kig på 3x34 og MiniTrans, der ser ud til at være relativt fornuftige prismæssigt når vi sørger for at alt er pakket og klart når de dukker op. De kunne ikke oplyse priser om udlandsflytning her i weekend'en, men er der nogen der ved om de beregner sig noget ekstraordinært udover selvfølgelig broafgift der må komme i tillæg til tidsforbrug og kilometerprisen. Der er fra vores gamle adresse til den nye cirka 170 km.
Guest heidi Besvaret August 14, 2004 Rapporter Besvaret August 14, 2004 Hejsa! Så nærmer tiden sig hvor vi skal flytte, og umiddelbart ser det ud til at vi nok vælger at bruge en firma med en stor lastbil + 2 mand til at klare opgaven (vi påregner at kunne flytte ad én omgang). Er der nogen der har erfaring for hvad det "virker" og er billigst? Har selv kig på 3x34 og MiniTrans, der ser ud til at være relativt fornuftige prismæssigt når vi sørger for at alt er pakket og klart når de dukker op. De kunne ikke oplyse priser om udlandsflytning her i weekend'en, men er der nogen der ved om de beregner sig noget ekstraordinært udover selvfølgelig broafgift der må komme i tillæg til tidsforbrug og kilometerprisen. Der er fra vores gamle adresse til den nye cirka 170 km.
Guest jesper Besvaret August 14, 2004 Rapporter Besvaret August 14, 2004 Jeg tror nu ikke de påregner noget "ekstra". Der skal bare betales for tiden der bruges, og selvf. for broen t/r. Andet kunne jeg nu ikke forestille mig.
Miriam Besvaret August 14, 2004 Rapporter Besvaret August 14, 2004 Hej Heidi og Lars, vi brugte følgende da vi flyttede, og var yderst tilfredse. www.flyttsidan.nu, og de var til at handle med prisen om.
Guest heidi Besvaret August 14, 2004 Rapporter Besvaret August 14, 2004 Hej Miriam, Var det noget specifikt selskab derinde?
Miriam Besvaret August 14, 2004 Rapporter Besvaret August 14, 2004 Sorry jeg troede den linkede direkte til dem, der var derfor jeg havde gemt den side, jeg ser lige om jeg kan finde dem
Guest heidi Besvaret August 14, 2004 Rapporter Besvaret August 14, 2004 Miriam> Cool.. Tak - vi venter spændt :-) Der er kun to i Malmö hvis man går derind, så måske det er en af dem?
Miriam Besvaret August 15, 2004 Rapporter Besvaret August 15, 2004 Nej for dem kiggede jeg også lige på, men jeg må have fået gemt en forkert side...... Men hvis jeg finder dem siger jeg lige til
Guest zeni Besvaret August 15, 2004 Rapporter Besvaret August 15, 2004 Hvis du flytter mellem Dk og Sverige, så sørge for at få en fast pris, og ikke afregn efter timer. Vi har lige fået et flyttelæs til Sverige og havde gudskelov lavet en fast pris aftale. Men det var en godt firma, kan varme anbefales, det hed Euro movers, og ligger vist nok i Hellerup. Kan finde numret hvis det har interesse.
Guest heidi Besvaret August 15, 2004 Rapporter Besvaret August 15, 2004 Zeni> Hvorfor var det godt at I have fast tilbud og ikke bare timeforbrug?
Guest jacob Besvaret August 15, 2004 Rapporter Besvaret August 15, 2004 Tænk hvis broen lukker på grund af vinden?
Guest zeni Besvaret August 16, 2004 Rapporter Besvaret August 16, 2004 Heidi & Lars For det er lettere og presse dem på prisen på den måde og samtidig holder de 10 min pause for hver time, hvilket selvfølgelig er fair, men det tager alligevel længere tid end man forventer. Ved tilbudsgivning forventede flyttefirmaet at det ville tage 5-6 timer, men det endte med at tage 8,5 incl transport frem og tilbage. Men hvis det er for at I skal flytte fra SV til DK ville jeg undersøge svenske priser, for en del svenske firmaer opererer også i Danmark.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu