Guest sussi Skrevet April 29, 2002 Rapporter Skrevet April 29, 2002 Hejsa!! Er den en der kan fortælle mig, om der er en form for mobil abn. hvor man kan få rabat når man ringer, eller bliver i Danmark?
Guest sussi Besvaret April 29, 2002 Rapporter Besvaret April 29, 2002 Hejsa!! Er den en der kan fortælle mig, om der er en form for mobil abn. hvor man kan få rabat når man ringer, eller bliver i Danmark?
Guest sussi Besvaret April 29, 2002 Rapporter Besvaret April 29, 2002 ups... Jeg mener: Eller bliver ringet op i Danmark...??
Admin Besvaret May 3, 2002 Rapporter Besvaret May 3, 2002 Nej,jeg har også undret mig over at der ikke er nogen af de inter-skandinaviske operatører der har opfundet et pendler-abbonement. Jeg har set at man til nogle mobil-telefoner kan få et batteri med plads til 2 sim-kort, så man kan have 2 abbonementer samtidigt.
Guest ole Besvaret July 11, 2002 Rapporter Besvaret July 11, 2002 Telia har et mobil abonemt som skal bruges i Norden: Det hedder Telia Nordic: Inträdeavgift 125 kr.sv Fast avgift 37,50 kr.sv pr. mån Talsamtal från Sverige till fast telefon i övriga nordiska länder 3.06 kr.sv. pr. min Talsamtal från Sverige till mobilnummer i övriga nordiska länder Talsamtal från Norge,Danmark och Finland till mobil eller fast nummer i de nordiska länder Att ta emot talsamtal i övriga nordiska länder 3.69 kr.sv pr. min
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu