Guest peter Skrevet April 29, 2002 Rapporter Skrevet April 29, 2002 Ville det måske være en idé med en køb/salg side på denne fremragende webside....Fx med biler og boliger. Det er trods alt lidt lettere at købe/sælge af en anden dansker som står i samme tilflytning/fraflytnings situation!! Hilsen Peter K
Guest peter Besvaret April 29, 2002 Rapporter Besvaret April 29, 2002 Ville det måske være en idé med en køb/salg side på denne fremragende webside....Fx med biler og boliger. Det er trods alt lidt lettere at købe/sælge af en anden dansker som står i samme tilflytning/fraflytnings situation!! Hilsen Peter K
Admin Besvaret May 3, 2002 Rapporter Besvaret May 3, 2002 Jeg er ikke helt med på hvad der skal sælges.De fleste er her vel for at købe.Eller har jeg misforstået dig ?
Guest peter Besvaret May 3, 2002 Rapporter Besvaret May 3, 2002 Hvis man har boet i Sverige et stykke tid og vil sælge sin bolig eller bil mv.
Guest thomas Besvaret May 3, 2002 Rapporter Besvaret May 3, 2002 Det synes jeg da var en god idé... / Thomas
Guest kim Besvaret May 8, 2002 Rapporter Besvaret May 8, 2002 Jeg vil også godt tilslutte mig Peter K´s synspunkt om at vi mangler en køb/salg side. F.eks. kunne det jo være at der var nogen som ville købe en lejlighed/rækkehus på Limhamn Øen og jeg så tilfældigvis i går, af min nabo havde sit rækkehus til salg.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu