Guest kikkomania Skrevet September 10, 2004 Rapporter Skrevet September 10, 2004 Hejsa alle sammen. Min kæreste får 7-8 venninder på besøg idag så skal de på tøsetur i byen. Os fyre skal så på en herre tur i aften. Jeg har dog ikke rigtigt nogen anelse om hvad der er "gang i" om fredagen. Slakthuset er selvfølgelig en ide men det er ikke lige sagen. Jeg tænkte på "The Tunnel" men det skulle efter sigende være lukket fredag Har I nogen ideer På forhånd dejlig weekend til jer alle Takker /Peter
Guest kikkomania Besvaret September 10, 2004 Rapporter Besvaret September 10, 2004 Hejsa alle sammen. Min kæreste får 7-8 venninder på besøg idag så skal de på tøsetur i byen. Os fyre skal så på en herre tur i aften. Jeg har dog ikke rigtigt nogen anelse om hvad der er "gang i" om fredagen. Slakthuset er selvfølgelig en ide men det er ikke lige sagen. Jeg tænkte på "The Tunnel" men det skulle efter sigende være lukket fredag Har I nogen ideer På forhånd dejlig weekend til jer alle Takker /Peter
Guest andreas Besvaret September 10, 2004 Rapporter Besvaret September 10, 2004 Hej Peter. Jeg kan stærkt anbefale, at i tager på Stortorget som lidt opvarmning - afhængig af hvad man kan lide, er der faktisk også ganske hyggeligt og sjovt senere på aftenen. Der er masser af barer og cafe'er, der har længe åbent og med siddepladser udenfor. Sidste gang jeg var der, to uger siden, var der godt crowded og masser af søde piger... Hvis man altså kan lide at se på det. Mvh og go bytur.
Guest palle Besvaret September 10, 2004 Rapporter Besvaret September 10, 2004 Er du nu heeelt sikker ?? Der sker ikke alverden på stora torget... Prøv Lila torget... der plejer være lidt mere liv ;o)
Guest jesper Besvaret September 11, 2004 Rapporter Besvaret September 11, 2004 Hæhæhæhæ...medmindre man tænder på parkerede biler ;o)
Guest andreas Besvaret September 11, 2004 Rapporter Besvaret September 11, 2004 Ok, kunne ikke li heeelt huske hvilket sted det var. Så jeg satsede, der var jo 50-50, men ok den tager jeg så på min kappe. Mvh
Guest martin Besvaret September 11, 2004 Rapporter Besvaret September 11, 2004 Ja det må du nok sige Andreas!!! Stor fejltagelse der ;-)
Guest kikkomkania Besvaret September 11, 2004 Rapporter Besvaret September 11, 2004 Hejsa igen alle. Tak for alle jeres gode råd. Vi endte alle sammen inde på slakthuset så det var ok Helt utroligt så mange danskere vi mødte igår aftes. Dejligt at møde at mange glade danskere der bor herovre og elsker det. /Peter
Guest brian Besvaret September 11, 2004 Rapporter Besvaret September 11, 2004 "Dejligt at møde at mange glade danskere der bor herovre og elsker det." Ja vi er nogen stykker herovre §8-)
Guest thomas Besvaret September 13, 2004 Rapporter Besvaret September 13, 2004 "Helt utroligt så mange danskere vi mødte igår aftes. Dejligt at møde at mange glade danskere der bor herovre og elsker det." Jeg vil tilføje det samme for svenskernes side der er over det hele i kbh. og dem jeg kender der bor her, elsker det og foretrækker klart Kbh. frem for Malmö - ret pudsigt egentlig. Malmö er da også en hyggelig by, men jeg tager svenskernes parti og mener nu ikke den kan måle sig med København og det er selvfølgelig prisen inkl. ;-)
spiff Besvaret September 13, 2004 Rapporter Besvaret September 13, 2004 Prøv Victors (Lounge Bar) og Plysch (gæsteliste eller medlem)på lørdage (og evt. Tunneln - gæsteliste eller medlem). Det er party med flotte kvinner. Kbh. er godt også, men jeg mener med ovenstående steder at Malmö faktisk er rigtig godt med.
Guest jesper Besvaret September 13, 2004 Rapporter Besvaret September 13, 2004 John: Okaj....du sørger for gæstelisten, så!?
Guest kikkomania Besvaret September 14, 2004 Rapporter Besvaret September 14, 2004 John, kan man ikke komme ind på Tunnellen medmindre man er medlem, gæsteliste, fluffer osv? /Peter
spiff Besvaret September 14, 2004 Rapporter Besvaret September 14, 2004 Ikke med mindre de kender en. De plejer at være meget uvillige til at slippe folk in (Tunneln). Plysch er okay hvis de kender en eller det ikke er for fuldt. Jo da, jeg kender folk som kan skrive mig på gæstelisten på Tunneln og jeg er medlem på Plysch.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu