Guest kim Skrevet May 11, 2002 Rapporter Skrevet May 11, 2002 Kunne det ikke være en god ide at lave en emneopdelt debat, så det er lidt nemmere for nye brugere at finde de oplysninger de har brug for? Det kunne f.eks. være: - Skat - Huskøb - Bilkøb - Forsikringer - Indkøb - Banker - Øresundsbroen (fortjener sin egen, med den nuværende prisstruktur) - etc.... Med venlig hilsen Kim
Guest kim Besvaret May 11, 2002 Rapporter Besvaret May 11, 2002 Kunne det ikke være en god ide at lave en emneopdelt debat, så det er lidt nemmere for nye brugere at finde de oplysninger de har brug for? Det kunne f.eks. være: - Skat - Huskøb - Bilkøb - Forsikringer - Indkøb - Banker - Øresundsbroen (fortjener sin egen, med den nuværende prisstruktur) - etc.... Med venlig hilsen Kim
Admin Besvaret May 11, 2002 Rapporter Besvaret May 11, 2002 Det er ikke nogen dårlig ide.Så kan vi få køb/salg og evt. samkørsel ind også.Jeg kigger på det.
Admin Besvaret May 11, 2002 Rapporter Besvaret May 11, 2002 Så skulle det være ordnet.Jeg har flyttet alle meddelelserne, så hvis der er nogen der mener at deres indlæg ligger forkert, sig endelig til, så flytter jeg det.
Guest kim Besvaret May 12, 2002 Rapporter Besvaret May 12, 2002 Hej Steen Det var hurtigt, lækkert. Hilsen Kim
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu