Jump to content

Samkørsel

Recommended Posts

Guest birgitte
Skrevet

Hej vi har købt hus i sverige, mere nøjagtig i Bjuv. Nu er det jeg vil høre om der er nogen der bor i nærheden og evt. kunne være interesseret i samkørsel til arbejdet i Danmark. V.H. Birgitte Karlsson

Guest birgitte
Besvaret

Hej vi har købt hus i sverige, mere nøjagtig i Bjuv. Nu er det jeg vil høre om der er nogen der bor i nærheden og evt. kunne være interesseret i samkørsel til arbejdet i Danmark. V.H. Birgitte Karlsson

Guest birgitte
Besvaret

Hej John. Jeg er ked af, at jeg ikke udtrykte mig klart nok, men vi arbejder i Espergærde og skal over med H-H ferries, så det bliver for stor en omvej, hvis vi skal nedenom Malmø. V.H. Birgitte

Besvaret

Fiske > Tror ikke der er andre end dig der kan finde på det !!! Tror faktisk også du er den eneste dansker som er flyttet til Sverige uden at købe en bil Birgitte Karlsson > Kør til færgen, stil biln og tag cyklen over broklappen. Så sparer du hurtigt 2500.- per mdr. Og der er hurtig råd til endnu en bil til dig i Helsingør ;O)

Besvaret

Nif, tal for dig selv!!! Vi er mange herovre der ikke har bil... Det er ikke alle der har brug for en potensforlænger i form af en bil...

Besvaret

Nif, Vi er nu flere der tager den tur om morgenen, men jeg kender ingen der tager bilen. Jeg kan sige så meget som hvis man bor i Helsingborg og arbejder i Espergærde er der stor set ingen tidsbesparelse ved at tage bilen i stedet for cyklen. Derfor kan man jo godt have en bil til andre ture. Jeg har selv 2 biler, men tager som regel cyklen alligevel.

Besvaret

Nif :-) Synes faktisk osse Du var begyndt at lægge dig ud? Ville bare ikke sige noget, har lært det ikke er pænt at mobbe :-) Det må være alle de milkshakes Du drikker God weekend til alle.

Guest birgitte
Besvaret

Tak for rådene! Jeg tror nu nok at det ender med at min kæreste og jeg tager toget fra Bjuv til færgen og tog fra Helsingør til Espergærde. Jeg har fundet ud af at man kan få et kort til 700 se,- der gælder både til tog, bus og færge! Nogen kalder det dovenskab, vi vælger at kalde det, at vi er blevet gamle (47 og 48 år) Bortset fra det, vil jeg høre om der er nogen der ved, når de siger at toget holder ved Helsingborg c., hvor cirka er det? V.H Birgitte

Besvaret

Det holder lige nede under Knutpunken. Du tager bare rulletrappen op til Skamlines.Det er jo iøvrigt de færreste der tager cyklen 60 km om dagen, så jeg vil nu ikke kalde det for dovenskab. Der bor iøvrigt en del pendlere i Bjuv.

Besvaret

Toget holder i Helsingborg nede i kælderen :-) Du kan rent faktisk komme fra toget og ombord på færgen uden at skulle ud i den friske luft. Jeg troede at Nørreport var kedelig men prøv at stå under Helsingborg og vente på toget. Gaaab.

Besvaret

Ang. bil og potensforlænger. Men mente ik man behøvede at købe hverken en stor Audi eller BMW. Har selv 2 gamle Ford Sierra årg. 91 til en værdi af 6000 stykket. Der er vidst ik meget potensforlænger i dem ;O) Har dem kun til at køre ned til færgen i da jeg også er fra landet

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...