Guest brian Skrevet October 21, 2004 Rapporter Skrevet October 21, 2004 er der nogen herinde der ved om man må tage sin førtidspension med til sverige. vi tænker på at flytte herover til næste år. jeg skal forsat arbejde på sjælland og min kone gå hjemme med sin pension. i danmark rækker en fultidsløn og en pension ikke langt med de bolig og bilpriser. for ikke at glemme alle de (grønne)afgifter der er på alting.
Guest brian Besvaret October 21, 2004 Rapporter Besvaret October 21, 2004 er der nogen herinde der ved om man må tage sin førtidspension med til sverige. vi tænker på at flytte herover til næste år. jeg skal forsat arbejde på sjælland og min kone gå hjemme med sin pension. i danmark rækker en fultidsløn og en pension ikke langt med de bolig og bilpriser. for ikke at glemme alle de (grønne)afgifter der er på alting.
Guest palle Besvaret October 21, 2004 Rapporter Besvaret October 21, 2004 brian, du skriver bare til mig, jeg svarer på det meste herinde. Ikke alt er korrekt svaret, men hey, dårlige råd er bedre end ingen råd. Det er mit motto. Det har hjulpet mig meget i Pattaya. hansenpalle32@hotmail.com
Guest desværre Besvaret October 21, 2004 Rapporter Besvaret October 21, 2004 Brian Du skal IKKE svare på "Palles" indlæg, da det er en som udgiver sig for at være Palle. Vi oplevet til tider desværre disse personlige hedge. Men for at svare dig lidt, så ville jeg kontakte ØresundDirekt, de har ret godt styr på den slags. Alternativt kan jeg forestille mig, at din kommune vil kunne hjælpe. Undskyld jeg vælger at være annonym, men jeg vil ikke blive udsat for det samme. PALLE (den rigtige) undskyld jeg svarede på dine vegne, men jeg ville blot hindre en Brian i at spilde tid på en mail, selvom han var i "god tro" hilsen det gule lyn.....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu