Guest ove Skrevet October 26, 2004 Rapporter Skrevet October 26, 2004 Hejsa, jeg sad lige og fik den tanke at flytte til sverige og fandt siden her ... jeg ved hverken hvor jeg skal betale hvad i skat når jeg beholder mit job i DK, om jeg skal beholde danske bankforbindelser, hvilke forsikringer i S/DK, kørekort, ... deer har sikkert været nogle der har været i min situation og spurgt herinde før, men jeg kan ikke finde deres evt. indlæg, please help
Guest ove Besvaret October 26, 2004 Rapporter Besvaret October 26, 2004 Hejsa, jeg sad lige og fik den tanke at flytte til sverige og fandt siden her ... jeg ved hverken hvor jeg skal betale hvad i skat når jeg beholder mit job i DK, om jeg skal beholde danske bankforbindelser, hvilke forsikringer i S/DK, kørekort, ... deer har sikkert været nogle der har været i min situation og spurgt herinde før, men jeg kan ikke finde deres evt. indlæg, please help
Guest thomas Besvaret October 26, 2004 Rapporter Besvaret October 26, 2004 prøv at søge ved at trykke på søg i indlæg
Guest zeni Besvaret October 26, 2004 Rapporter Besvaret October 26, 2004 Læs eventuelt de fleste af indlæggende under emnet SKAT.
Mette Besvaret October 27, 2004 Rapporter Besvaret October 27, 2004 Hej Ove Pejr. Du skal betale dansk skat. Du kan benytte både danske og svenske banker. Du kan beholde dit danske kørekort. Personlige forsikringer såsom ulykke, pension m.v. kan du beholde i DK, hus-lejlighedsforsikringer skal du have i S. Men brug en times tid og du finder rigtigt meget herinde. Held og lykke med det.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu