Guest velocity Skrevet November 1, 2004 Rapporter Skrevet November 1, 2004 I min brandert i lørdags glemte jeg selvfølglig min taske som jeg ikke ved hvorfor jeg slæbte på i en taxi, hvilket er super nedern når man ikke kan huske hvilket taxaselskab man kørte med.... Da jeg ikke er i besiddelse af "de gule sider" har jeg ikke lige en mulighed for at ringe til de forskellige taxa selskaber, så hvis der lige en der kunne samtlige taxaselskabers tlf nr i hovedet eller er i besiddelse af de gule sidder må meget gerne remse tlf nr op her på forhånd tak
Guest velocity Besvaret November 1, 2004 Rapporter Besvaret November 1, 2004 I min brandert i lørdags glemte jeg selvfølglig min taske som jeg ikke ved hvorfor jeg slæbte på i en taxi, hvilket er super nedern når man ikke kan huske hvilket taxaselskab man kørte med.... Da jeg ikke er i besiddelse af "de gule sider" har jeg ikke lige en mulighed for at ringe til de forskellige taxa selskaber, så hvis der lige en der kunne samtlige taxaselskabers tlf nr i hovedet eller er i besiddelse af de gule sidder må meget gerne remse tlf nr op her på forhånd tak
Guest sanni Besvaret November 1, 2004 Rapporter Besvaret November 1, 2004 Måske du kan finde numrene på eniro.se? Jeg ved det ikke, men det er mit bedste forslag. Held og lykke med at opspore din taske
Guest palle Besvaret November 1, 2004 Rapporter Besvaret November 1, 2004 Eller, De Gule Sider ?? http://www.gulasidorna.se/
Gio Besvaret November 1, 2004 Rapporter Besvaret November 1, 2004 Klart der lige er éen der kan samtlige hyrevognsselskabers numre i hovedet...*loool* (Dovne hund, Velo ;o))
Guest velocity Besvaret November 1, 2004 Rapporter Besvaret November 1, 2004 hmmm, kunne du ikke de nr til taxa selskaberne der hvor du komn fra Det kunne jeg da Men nu har jeg printet en liste på 3 A4 sider ud, jeg gir op da det vil være dyre at ringe til dem alle end værdien af tasken og dens indhold
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu