Jump to content

Tandlæger

Recommended Posts

Skrevet

hej Er der nogen herinde som kan anbefale mig en god og billig tandlæge?, jeg plejer i DK at give 395kr, (har meget tandsten) men ellers er det prisen for en tandrensning!, ved i hvad prisen er i Se?. Jeg bor i Lindeborg, nær malmø syd station. På forhånd tak

Besvaret

hej Er der nogen herinde som kan anbefale mig en god og billig tandlæge?, jeg plejer i DK at give 395kr, (har meget tandsten) men ellers er det prisen for en tandrensning!, ved i hvad prisen er i Se?. Jeg bor i Lindeborg, nær malmø syd station. På forhånd tak

Besvaret

larsen, prøv at se under "Sundhed" fremfor "Fri debat". Der er adskillige indlæg om tandlæger, refundering o.l. Den seneste er tråden "Tandlæge i Malmø" H&L

Besvaret

WARNING, følgende er OT Larsen.... no joke.. overvej lige en elektrisk tandbørste, så er du over problemet med tandsten.

Besvaret

Så vidt jeg er orienteret så er alm kontrolbesøg dyrere i Sverige end i DK. Det er kun hvor der skal laves kroner eller andre tekniske løsninger det kan betale sig at bruge en svensk tandlæge. Jeg har selv samme probelm og nej Palle, en elektrisk tandbørste afhjælper ikke problemet.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...