Jump to content

Losseplads

Recommended Posts

Skrevet

Hej Er der nogen, der ved, hvor der ligger en losseplads i/nær Malmø? Vi er lige flyttet til Malmø Syd og har renoveret vores lejlighed, og har nu en masse affald. Jeg har spurgt vores svenske naboer, og de siger, at der ligger én nær Svågertorp, men den er ikke på noget kort og de kan ikke tegne vejen, - så det er lidt svært at finde:-) Jeg har også søgt i alle indslagene, men har ikke kunnet finde noget omkring dette - ellers har jeg fundet de fleste andre oplysninger, jeg søgte, herinde. Her er utrolig mange gode informationer :-) Mvh Lisa

Besvaret

Hej Er der nogen, der ved, hvor der ligger en losseplads i/nær Malmø? Vi er lige flyttet til Malmø Syd og har renoveret vores lejlighed, og har nu en masse affald. Jeg har spurgt vores svenske naboer, og de siger, at der ligger én nær Svågertorp, men den er ikke på noget kort og de kan ikke tegne vejen, - så det er lidt svært at finde:-) Jeg har også søgt i alle indslagene, men har ikke kunnet finde noget omkring dette - ellers har jeg fundet de fleste andre oplysninger, jeg søgte, herinde. Her er utrolig mange gode informationer :-) Mvh Lisa

Besvaret

Hej Lisa, Der ligger en stor losseplads tæt på Svågertorp. Det er korekt. Du skal køre fra Svågertorp mod Bunkeflostrand så kan du ikke undgå at ramme den. Den ligger lige efter en rundkørsel på højre hånd når du kommer fra Svågertorp ca. 1-2 km. fra Bunkeflostrand og meget tæt på det nye boligprojekt "Annestad" hvor de bygger på livet løs. Håber det kan hjælpe lidt.

Besvaret

Hej Lisa, velkommen til :-) Malmo.se er din ven. Der står rigtig mange gode ting, og man lærer hurtig, hvor ting kan findes. Det hedder 'Återvinningscentraler' du skal have fat i. De administreres af Sysav (www.sysav.se). Deres åbningstider er: Återvinningscentralerna är bemannade och har följande öppettider: - måndag kl 6.30-21 - tisdag kl 9-17 - onsdag kl 11-17 - torsdag kl 11-17 - fredag stängt - lördag kl 9-15 - söndagar kl 9-15 fr o m april t o m oktober Du kan se kort til de 2 centraler, som findes i Malmö her: Sjölunda Återvinningscentral: http://www.sysav.se/Templates/avc.aspx?id=362 Bunkeflo återvinningscentral http://www.sysav.se/Templates/avc.aspx?id=375 Håber det hjælper.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...