Jump to content

Nogen der kender et transportfirma alá 3x34 i malmø??

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal have flyttet nogle ting fra en kammerats lejlighed til min egen i weekenden, begge lejligheder i malmø.. men jeg kan sgu ikke rigtigt finde nogen der kan hyres til det.. udover dem i dk.. men det er jo lidt spild af tid og penge at hyre en af dem for det.

Besvaret

Jeg skal have flyttet nogle ting fra en kammerats lejlighed til min egen i weekenden, begge lejligheder i malmø.. men jeg kan sgu ikke rigtigt finde nogen der kan hyres til det.. udover dem i dk.. men det er jo lidt spild af tid og penge at hyre en af dem for det.

Besvaret

Hvorfor gør du det ikke selv, der er masser af steder du kan leje biler, og det er meget billigere!

Besvaret

Jeg gør det ikke selv, dels fordi tingene er for store til at kunne være i en alm bil og dels fordi jeg ikke kan nå at leje en varevogn, da jeg først når kommer til Malmø på lørdag hvor alle de biludlejningsfirmaer er lukket...sad.gif (Desuden er det kun en seng og et skab der skal flyttes)

Besvaret

Jeg tænkte nu på varevogne, og det kan du leje på de fleste tankstationer

• 1 year later...
Guest Supermule
Besvaret

Der er BUDAGS, 215215 og Jetpak.... Desuden kan Box Delivery måske hjælpe dig.... Men jeg ved det ikke...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...