Guest ulla Skrevet December 7, 2004 Rapporter Skrevet December 7, 2004 Kan man ikke købe en adaptor så vi kan bruge vores danske telefoner, har kigget i div. butikker med endnu ikke set dem, vi har jo 5 stik på herovre kontra 3 i dk. plz help :-)
Guest ulla Besvaret December 7, 2004 Rapporter Besvaret December 7, 2004 Kan man ikke købe en adaptor så vi kan bruge vores danske telefoner, har kigget i div. butikker med endnu ikke set dem, vi har jo 5 stik på herovre kontra 3 i dk. plz help :-)
Guest Trine Besvaret December 7, 2004 Rapporter Besvaret December 7, 2004 I de fleste "nyere" telefoner kan du nøjes med at skifte det sidste stykke for enden af telefonledningen til en "svensk model" de fåes til ca 30 sek i Telia butikken bl.a. Ellers kan man være heldig at klipse hele ledningen af og skifte den med en svensk, igen alle disse dimser findes i Telia-butikken (ligger bla en i Mobilia) Jeg har ikke set et dansk/svensk adaptorstik...
Guest lene, Besvaret December 8, 2004 Rapporter Besvaret December 8, 2004 Hej Ulla Jeg ved godt man kan være overforsigtig, men vi havde samme problem da vi flyttede over, og fik at vide, at hvis der skulle ske noget (brand, eks) pga telefonen og den ikke er godkendt af de svenske telemyndigheder (eller hvad de nu hedder) så dækker forsikringen ikke. Om det passer ved jeg ikke, men det var hvad vi fik at vide. Så vi købte en ny base til vores telefon (trådløs). Bare for at være sikre. Ha' en go' dag.
Guest kim Besvaret December 8, 2004 Rapporter Besvaret December 8, 2004 Jeg deler Trelleborg-Lenes synspunkter. På den anden side BURDE man være nogenlunde sikret, hvis man følger Moerkes anvisninger om at erstatte hele ledningen fra apparat til vægstik. Nogle kalder de små stik (som skal ind i selve telefonapparatet) for modularstik - eller RJ11-stik.
Guest Trine Besvaret December 8, 2004 Rapporter Besvaret December 8, 2004 Altså jeg spugte i Telia butikken omkring brug af B&O telefoner købt i Danmark og fik svaret at jeg bare kunne skifte stikket, men at mit vis-nummer sandsynligvis ikke ville virke.. (hvilket det ikke gør)..
Guest lene, Besvaret December 8, 2004 Rapporter Besvaret December 8, 2004 Hej Moerke Hvis din B&O telefon er den trådløse af slagsen, så kommer vis-nummer også til at fungere hvis du køber en ny base til den (og har det i dit abonnement). Det er en lille sort kasse som ligner en meget flad madkasse. Den skal bare i telefonstikket og så bruger du stadig den gamle base som oplader. Så skal håndsættes tilmeldes den nye base og så virker det. Flytter du tilbage til DK en dag, så bruger du bare den gamle base igen og tilmelder håndsættet til den igen.
Guest Trine Besvaret December 8, 2004 Rapporter Besvaret December 8, 2004 Jep det vidste jeg godt men jeg var for nærig til at købe en ny base og nu har jeg IP telefoni istedet og opsagt mit Telia abonnement.. så nu er det ligemeget..
Guest lars Besvaret December 9, 2004 Rapporter Besvaret December 9, 2004 Hov.. Er der nogen der ved hvor man kan købe en svensk base til B&O 6000 ? Gerne web-butik
Guest lene, Besvaret December 9, 2004 Rapporter Besvaret December 9, 2004 Hej Lars Vi købte vores hos B&O i Malmø http://www.bang-olufsen.com/sw6090.asp Der ligger også B&O butik i hhv Lund og Ystad. Vi gav omkring 1.300 SEK for den. Jeg ved ikke om man kan købe B&O produkter over nettet - jeg kan ikke forestille mig det, menjeg kan jo blive klogere :o) Ha' en go' dag.
Guest lars Besvaret December 9, 2004 Rapporter Besvaret December 9, 2004 Lene> Tak for det :-) Jeg må et smut forbi deres butik. TDC sælger så vidt jeg husker telefonerne over nettet, men det hjælper jo ikke stort her.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu