Jump to content

MIG.

Guest oleskyum

Recommended Posts

Guest oleskyum
Skrevet

Jeg er meget usikker på, hvad den person under navnet " mig " egentlig forsøger. At debattere er udelukket for han fortæller, hvordan jeg er ( hvorfra mon han ved det?). En ting er helt sikkert, at politisk giver han grobund for stemmer til Dansk Folkeparti. Nu fortæller han jo meget om, hvor dumme vi er fordi vi er født i Danmark, det viser for mig hvor lidt han kender til Homo sapiens. og alt andet. Vi mangler nok knappen med ignorer indlæg fra denne person, så det slet ikke kom på skærmen.

Guest oleskyum
Besvaret

Jeg er meget usikker på, hvad den person under navnet " mig " egentlig forsøger. At debattere er udelukket for han fortæller, hvordan jeg er ( hvorfra mon han ved det?). En ting er helt sikkert, at politisk giver han grobund for stemmer til Dansk Folkeparti. Nu fortæller han jo meget om, hvor dumme vi er fordi vi er født i Danmark, det viser for mig hvor lidt han kender til Homo sapiens. og alt andet. Vi mangler nok knappen med ignorer indlæg fra denne person, så det slet ikke kom på skærmen.

Guest stokholm
Besvaret

Man välger vel selv om man vil läse hans indläg. Desuden tviler jeg på at han er den han siger. Jeg tror bare at det er en sörgelig person med hang til at irritere folk på netter. På engelsk kaldet "troll"

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...