Guest brian Skrevet February 4, 2005 Rapporter Skrevet February 4, 2005 Er der nogen der ved om der bliver solgt U2 billeter til koncerten i Göteborg i Malmø området? Det nærmeste sted jeg har kunnet finde som ikke er et telefon nummer eller internet er i Göteborg. Og er der andre der har planer om at skal se den?
Guest brian Besvaret February 4, 2005 Rapporter Besvaret February 4, 2005 Er der nogen der ved om der bliver solgt U2 billeter til koncerten i Göteborg i Malmø området? Det nærmeste sted jeg har kunnet finde som ikke er et telefon nummer eller internet er i Göteborg. Og er der andre der har planer om at skal se den?
Guest Trine Besvaret February 4, 2005 Rapporter Besvaret February 4, 2005 JA JA JA!! men jeg prøver at få billetter til Parken Ved intet om billetter til Gøteborg.. Irrelevant ved det godt men er sgu så spændt på om det er til at komme igennem mandag....
Guest Trine Besvaret February 4, 2005 Rapporter Besvaret February 4, 2005 Har lige fundet en internet side med billetter til Ullevi. Kan det passe en ståplads koster 1695 SEK?? Det lyder jo helt vildt...
Guest brian Besvaret February 4, 2005 Rapporter Besvaret February 4, 2005 ja det kan ikke passe...sakset direkte fra us.se " Biljetterna kostar 520 kr resp. 770 kr + serviceavgift och man får köpa max 6 biljetter per person." Min plan er at køre til göteborg søndag aften og stille mig i kø. SKAL have billeter. Kald mig bare tosset
Guest Trine Besvaret February 4, 2005 Rapporter Besvaret February 4, 2005 Men hvorfor ikke Parken? Er det ikke samme show? Det kan sgu da ikke være en intimkoncert hvis de afholder den på Ullevi....eller hur?? http://www.biljettnu.se/content/order.php Der står altså 1695 for ståpladser...underligt men der står 470 + gebyr i København..
ulmus Besvaret February 4, 2005 Rapporter Besvaret February 4, 2005 www.ticnet.se slipper billetterne på mandag d. 7/2. Og hvis I bestiller gennem dem, kan I hente dem i mange butikker i Malmö.
Guest brian Besvaret February 4, 2005 Rapporter Besvaret February 4, 2005 i Parken stinker lyden big time!!! derfor Göteborg. Judith: Jeg stoler ikke på at jeg kommer igennem på internet eller telefon. derfor jeg stiller mig i kø. Stod selv i kø som nr 5 på glostrup posthus sidste gang og de første 3 fik billeter..så var begge koncerte udsolgte. Så langsomme var systemet. og da der var forsalg for U2 medlemmer gik det svenske system også ned. så jeg tager ingen chanser
Guest Trine Besvaret February 4, 2005 Rapporter Besvaret February 4, 2005 Men sidst var der jo også kun få billetter til Forum (5000 som jeg husker det). Lyden i parken kan sgu da ikke være værre end Gentofte i 93 og jeg husker intet om lyd fra den begivenhed... Jeg er ligeglad jeg skal bare have billetter til parken men hvis det glipper køber du vel et par ekstra jeg kan aftage til Gøteborg
Guest brian Besvaret February 4, 2005 Rapporter Besvaret February 4, 2005 ja jeg køber 6 billeter...som ER afsat :D Men du kan køre med til GB og stå i kø kan du :D og de har kun lovet -5 grader natten til mandag
Guest Trine Besvaret February 4, 2005 Rapporter Besvaret February 4, 2005 Uh det er meget pænt af dig at tilbyde, men jeg tror ikke jeg har lyst til at tilbringe min kostbare weekend i en billetkø i Gøteborg Held og Lykke med projektet
Guest jesper Besvaret February 7, 2005 Rapporter Besvaret February 7, 2005 mandag 7. feb. 2005, kl. 11:10 U2-fans lammer Billetlugen.dk På trods af indkøb af et kø-system og flere fortilfælde fik stort pres fra de danske U2-fans Parkens billet-system på Billetlugen.dk til at gå ned, da billetsalget til den irske gruppes koncert til sommer blev åbnet mandag formiddag. Af : Dan Jensen Endnu engang har stor efterspørgsel totalt lammet billetsalget via nettet - denne gang i forbindelse med salget af billetter til den kommende koncert i Parken i København med den irske rockgruppe U2, som finder sted 31. juli 2005. Siden klokken 10.00 - da Parkens billetbureau E-billetter.dk åbnede for billetsalget til U2-koncerten i Parken - har Parkens net-system kun i glimt været funktionsdygtig. Allerede før billetsalget blev åbnet, forsøgte så mange at komme ind, at siden blev lukket. Først lidt i 10 blev den åbnet igen. Smidt af og på systemet Der gik til gengæld ikke længe, før net-folkene blev smidt af og på systemet, som ikke kunne holde til presset - som blandt også har været stort i landets Fona-butikker, hvor folk flere steder har stået i kø og ventet på, at salget skulle åbne. E-Billetter har ellers fornylig investeret i et kø-system til at sætte net-kunder i kø for at undgå sammenbrud, som det er sket så mange gange tidligere for flere forskellige net-salgssteder af billetter i forbindelse med store rockkoncerter, film-premierer, melodi grand prix, fodboldlandskampe og andre begivenheder. Men også kø-systemet måtte opgive ævred. Det betød blandt andet, at en del kunder blev smidt af kø-systemet efter at have stået i kø længe uden mulighed for at komme ind i køen igen. Således røg Computerworld Online fra en plads som først nummer 6.544 i køen pludselig ned på en plads som nummer 8.734 og dernæst helt ud af systemet for blot igen og igen at blive mødt af en automatisk meddelelse: "missing required information" gang på gang, når kø-systemet blev opgraderet efter 30 sekunder. I Norge åbnede salget af U2-billetter lørdag, og også her gik billetsystemerne ned, selv om arrangørerne, GEC, var overbevist om, at der på alle måder var blevet helgarderet, opjusteret og sikret, så systemerne kunne klare presset. Det har ikke været muligt at få en kommentar fra E-billetter.dks callcenter-chef Alex Jacobsen på grund af travlhed i forbindelse med salget af billetter til U2-koncerten. Kilde: www.computerworld.dk
Guest Trine Besvaret February 7, 2005 Rapporter Besvaret February 7, 2005 been there done that... Kom så langt som indtastet kortnummer udløbsdato og kontrolcifre (efter laaaaanngg tids venten) hvorefter jeg røg videre som.............................................................."du er nu nr 13126 i køen"
Guest mikael Besvaret February 7, 2005 Rapporter Besvaret February 7, 2005 Så i nyhederne i morges at der var udsolgt men folk står stadig i kø foran Fona og nettet er stadig overbooket. De har åbenbart store problemer med at håndtere presset. Jeg har selv været heldig og fik fire billetter via tilmelding på U2´s hjemmeside
BS Besvaret February 7, 2005 Rapporter Besvaret February 7, 2005 Netop DERFOR kørte jeg hele vejen til Göteborg i nat kl 24 og var deroppe ved Scandinavium kl 0240 hvor der allerede lå ca 100 i kø. Men jeg stod der hele natten og fik trænet mit svenske og alle mulige former for gaggede gangarter og underlige bevægelser for at holde varmen. -7 sagde den hele natten også er der sq langt til kl 900. Da salget så gik igang var der en kø så lang så lang at man ikke kunne se enden på den. der var RIGTIG mange mennesker, men det gik let og smertefrit da de gik igang, 9 kasser åben og uden nogen form for lag på deres system. Så jeg fik de billeter jeg tog afsted efter Er der én der glæder sig??? Det tror jeg nok der er!!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu