Guest webmaster Skrevet September 23, 2001 Rapporter Skrevet September 23, 2001 Jeg har fået meget god respons siden jeg startede Pendlerguiden.Mange søger efter råd og erfaringer som jeg som ene mand kun kan give i begrænset omfang, så derfor synes jeg at det kunne være en ide med et forum, hvor man kan komme med sine mening om forskellige ting, dele sine erfaringer eller f.eks efterlyse en at køre på arbejde med. Man kan sagtens være anonym, hvis man ønsker det. Jeg håber meget at besøgende vil give deres meninger til kende her i dette forum.
Guest webmaster Besvaret September 23, 2001 Rapporter Besvaret September 23, 2001 Jeg har fået meget god respons siden jeg startede Pendlerguiden.Mange søger efter råd og erfaringer som jeg som ene mand kun kan give i begrænset omfang, så derfor synes jeg at det kunne være en ide med et forum, hvor man kan komme med sine mening om forskellige ting, dele sine erfaringer eller f.eks efterlyse en at køre på arbejde med. Man kan sagtens være anonym, hvis man ønsker det. Jeg håber meget at besøgende vil give deres meninger til kende her i dette forum.
Guest jacob Besvaret March 11, 2003 Rapporter Besvaret March 11, 2003 Selvstændig i Sverige ( Firma ). Er der nogle der har erfaring med at være selvstændig i Sverige ?. så vil jeg godt høre lidt om de erfaringer i har gjort jeg.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu