Guest jensen Skrevet February 18, 2005 Rapporter Skrevet February 18, 2005 Hej. Jeg har nu tjekket de fleste diskotekers hjemmesider. Og aldersgrænsen er de fleste steder temmelig høj for mænd. Omkring 23 - 25 år. Alt efter hvilken dag. Nogle der kender nogle diskoteker hvor aldersgrænsen er 18 år eller f.eks. 21 år for mænd. ? Mvh Jensen
Guest jensen Besvaret February 18, 2005 Rapporter Besvaret February 18, 2005 Hej. Jeg har nu tjekket de fleste diskotekers hjemmesider. Og aldersgrænsen er de fleste steder temmelig høj for mænd. Omkring 23 - 25 år. Alt efter hvilken dag. Nogle der kender nogle diskoteker hvor aldersgrænsen er 18 år eller f.eks. 21 år for mænd. ? Mvh Jensen
Guest anfield Besvaret February 18, 2005 Rapporter Besvaret February 18, 2005 Er der en speciel by du er interesseret i at gå i byen i, eller er det ligemeget om det er Helsingborg, Malmö, Stockholm etc....?
Guest jensen Besvaret February 18, 2005 Rapporter Besvaret February 18, 2005 Hej. Undskyld.. Det er Malmø jeg har interesse i.. Tak. Jensen
Guest anfield Besvaret February 18, 2005 Rapporter Besvaret February 18, 2005 Tjek Slagthuset ud! www.slagthuset.se Det er vist et sted for dig. Kender af gode grunde ikke så meget til diskoteker, men havde dette sted i tankerne, såfremt det jo var Malmö du var interesseret i Der er sikkert en del unge herinde, der kan anbefale andre lignende steder i Malmö - god tur!
Guest malezar Besvaret February 18, 2005 Rapporter Besvaret February 18, 2005 Etage på Stortorget er ganske godt.
Guest jensen Besvaret February 18, 2005 Rapporter Besvaret February 18, 2005 Hej. Jo det ser meget godt ud. Men problemet er jo at man skal være henholdsvis 23 og 25 år som mand Fredag og Lørdag for at komme ind. Er der ikke nogle andre steder i Sverige, hvor man ikke behøver være fra 23 og op for at komme ind. ? Jensen
Guest palle Besvaret February 18, 2005 Rapporter Besvaret February 18, 2005 Ja, BR har nogle afdelinger herovre.... Seriøst, de 2 gange jeg har været på slakthuset, har ingen sgu' været over 23....
Guest aj Besvaret February 18, 2005 Rapporter Besvaret February 18, 2005 Jeg kender ikke rigtigt nogle steder (udover barer), hvor de har en politik for mænd der er under 23. Dog mener jeg at have set at Slagthuset om fredagen har mænd 20 år. Dog vil jeg nok anbefale at I prøver at snige jer ind. Lidt ufedt at være så begrænset.
Guest andreas Besvaret February 19, 2005 Rapporter Besvaret February 19, 2005 Palle: dejlig eroni...hmmm Hvordan skulle Jensen vide, at ingen af dem på diskoteket er over 23... Mvh
Guest stokholm Besvaret February 19, 2005 Rapporter Besvaret February 19, 2005 Privé. Deres aldersgränse er 20 om fredagen mener jeg. Men det afspejler sig også derinde ;)
Guest jensen Besvaret February 28, 2005 Rapporter Besvaret February 28, 2005 Hej. Nu fik jeg været på Slagthuset. Var der i Lørdags. Jeg var dog hendig at komme ind da dørmandan var flik og troede på min alder da jeg sagde jeg ikke have id med i dag desværre. Jeg syntes ikke der var så mange unge mennesker som i sagde. De fleste var fra 24 + og op.. Er der virkelig ikke nogle steder / diskoteker i Malmø for unge fra 18 og op..? jensen
Guest jensen Besvaret March 3, 2005 Rapporter Besvaret March 3, 2005 Der sker ikke så meget i denne tråd. Skal jeg helt opgive at gå i byen med mine venner som måske er 18 år her i Malmø. Eller nogle der ved hvordan jeg kan komme videre. Hvor jeg kan skrive / søge hvis jeg vil finde nogle diskoteker hvor man kan komme som 18 årig som dreng / pige. ? Jensen
Guest billy Besvaret March 3, 2005 Rapporter Besvaret March 3, 2005 Hej Jensen Problemet er, at man skal være 20 år når man er dreng og 18 år hvis man er pige for at komme ind på de fleste diskoteker/clubber. Marshmallow er en club inde i Malmø. Næste gang de afholder fest for unge fra 18 år, er d. 18 marts. Etagé er,med svenske ungdommers øjne, en af de populæreste clubber, hvor de unge på 18 år kan komme ind på en hverdag i svenske ferier.
Guest velocity Besvaret March 3, 2005 Rapporter Besvaret March 3, 2005 Hej mester Der ligger et par steder i Malmø hvor aldersgrænsen er 20 år bla. Tunnel, har ikke selv været der da jeg helt klart fortrække det lidt ældre publikum, men hvis du er interesseret kan jeg godt snusse en hjemmeside frem til dig, ellers må du jo bare vente til du bliver voksen ha ha det gas - og du ka ta det
Guest jensen Besvaret March 4, 2005 Rapporter Besvaret March 4, 2005 Hej mange tak for info. Vedr.Marshmallow er der en www. adresse eller en adresse på stedet. ? Vedr. Tunnel, så vil jeg meget gerne have en hjemmeside adresse og mere info om stedet same evt. andre steder som har 20 år som min for drenge. Jensen
Guest stokholm Besvaret March 4, 2005 Rapporter Besvaret March 4, 2005 heh Ja i malmö er man först rigtig voksen når man blir 25.. 2 år endnu... ;)
Guest jensen Besvaret March 9, 2005 Rapporter Besvaret March 9, 2005 Hej. Nu nærmer datoen sig snart hvor mine venner fra Dk kommer på besøg. Så jeg ville gerne have lidt mere info vedr. de omtalte steder som hi har anbefalet mig. Bl.a. Tunnel så jeg kan gå der med mine venner. Jensen
Guest stokholm Besvaret March 9, 2005 Rapporter Besvaret March 9, 2005 http://www.tunneln.com/ 20år. (det er ikke umuligt at finde de her sider på google)
Guest mr. Besvaret March 10, 2005 Rapporter Besvaret March 10, 2005 Good luck med Tunneln...uden medlemskort... :-)
Guest jensen Besvaret March 10, 2005 Rapporter Besvaret March 10, 2005 Hej Mr. Tunnel. Hvad mener du med det ? Er det ikke muligt at komme ind uden ? heller ikke hvis man kommer tidligt. Kl. 23-24 ? Kan du mr. Tunnel som åbentbart ved meget om nattelivet i Malmø anbefale et andet sted med en lav aldersgrænse. ? Jensen
Guest jensen Besvaret March 14, 2005 Rapporter Besvaret March 14, 2005 Mr Tunnel. Er du stadig på debatten. Kunne jo være rart med lidt mere info om det som du skrev. Ligeledes også om der er nogle steder man kan komme ind som 18 årig den 24 Marts. Det er jo en Torsdag. Er aldersgrænsen lavere der. ? Ja jeg har mange spørgsmål. Håber det går. Jensen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu