Jump to content

Cykelture/træning ?

Recommended Posts

Skrevet

Vil bare lige høre om der er nogle "fritidsamatørlandevejsryttere" der er interesseret i nogle ture ud i det skånske landskab i løbet af foråret/sommeren ? Cykler alt fra 50-150 km. Variende fart, men ca. 25-35 km/t. afhængig af vejr/vind. Start i Malmö, medmindre nogen med bil vil køre til noget mere kuperet terræn end det flade sydskåne.

Besvaret

Vil bare lige høre om der er nogle "fritidsamatørlandevejsryttere" der er interesseret i nogle ture ud i det skånske landskab i løbet af foråret/sommeren ? Cykler alt fra 50-150 km. Variende fart, men ca. 25-35 km/t. afhængig af vejr/vind. Start i Malmö, medmindre nogen med bil vil køre til noget mere kuperet terræn end det flade sydskåne.

Besvaret

Hej Jeg er også klar på en tur ud i det blå. Mvh Kenneth Dalbjerg kenneth [at] dalbjerg [dot] nu

• 3 weeks later...
Besvaret

Jeg er klar.. Ellers kan jeg anbf. CK ringen hvor jeg medlem og har Svensk elite Licens ;o) Jeg kommer nok først rigtigt igang i midten af april, da jeg er ved at flytte fre Limhamn til Triangeln.

• 1 month later...
Guest Supermule
Besvaret

Jeg har en Hiace hvor alle cyklerne kan være i, hvis det skulle ha' interesse at trille en tur op omkring Kullen og køre lidt mountainbike...???

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...