Guest johannes Skrevet March 11, 2005 Rapporter Skrevet March 11, 2005 Nogen der ved hvornår dennye ILVA ved Svågertorp åbner ??
Guest johannes Besvaret March 11, 2005 Rapporter Besvaret March 11, 2005 Nogen der ved hvornår dennye ILVA ved Svågertorp åbner ??
Guest Trine Besvaret March 11, 2005 Rapporter Besvaret March 11, 2005 Til sommer tro jeg, men Ilva Ishøj leverer møbler i Malmø og omegn for 500 DKK ianset mængde og volumen... Det fåes næsten ikke billigere....
BS Besvaret March 11, 2005 Rapporter Besvaret March 11, 2005 Hvis det kan være bag i en passat st.car leverer jeg for 400
Guest johannes Besvaret March 12, 2005 Rapporter Besvaret March 12, 2005 Afstanden Lindeborg - Svågertorp er noget kortere end Ishøj- Lindeborg ;-)))) Står ikke og skal bruge noget lige her og nu. men 500,- er billigt
Guest palle Besvaret March 12, 2005 Rapporter Besvaret March 12, 2005 Jeg tror ikke de når at åbne til sommer. De har f.eks. endnu ikke valgt leverandør til indretning af butikken.
willerup Besvaret April 6, 2005 Rapporter Besvaret April 6, 2005 LORTEILVA.... Jeg har bestilt nogle varer, og har aftalt med Ilva at de skal leveres i dag, og havde fået at vide at de ville blive leveret mellem 9-19!! I dag kommer posten så med et brev, hvori der står at jeg ikke har kontaktet Ilva og hvis jeg ikke gør det inden 8 dage, så vil de blive afhændet til anden side. jeg ringer så til Ilva og får at vide at den medarbejder jeg har talt med har glemt at sætte et flueben, så de er ikke kommet med og jeg kan få dem leveret på næste onsdag... Jeg er så bitter på Ilva lige nu:-(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu