Guest blomst Skrevet March 18, 2005 Rapporter Skrevet March 18, 2005 Hej Er der nogen af jer som har prøvet Night and day linser? Hvilke erfaringer har I m det? Derudover kan I nævne nogle gode optiker i malmø området.
Guest blomst Besvaret March 18, 2005 Rapporter Besvaret March 18, 2005 Hej Er der nogen af jer som har prøvet Night and day linser? Hvilke erfaringer har I m det? Derudover kan I nævne nogle gode optiker i malmø området.
Guest aj Besvaret March 20, 2005 Rapporter Besvaret March 20, 2005 Yup, jeg har brugt dem snart tre år og er fuldt ud tilfreds. Førhen overvejede jeg en øgenoperation pg.a. jeg ikke gad fumle morgen og aften. Men det venter jeg lidt med nu. Bemærk dog at du ikke skal regne med at alle kan bruge dem i 30 dage i træk. Til at begynde med tog jeg dem ud efter ti dage. Nu tager jeg et par hviledage efter tre ugers tid. De koster det samme herovre som i DK, når man udligner valutaforskellen. De er ca. 30 % billigere gennem www.lensway.com, men jeg bruger fortsat Synoptik i DK (de sender dem gratis herover).
Guest blomst Besvaret March 20, 2005 Rapporter Besvaret March 20, 2005 Nu ved jeg ikke om du er en dreng eller pige, men hvis det sidste er tilfældet, hvordan er det så med døgnlinser og øjenmakeup? Normalt tager jeg først min øjenmakeup af EFTER at have taget linserne af..... Jeg overvejer at købe Night and day linserne, men vil lige høre hvordan folk der bruger dem, har haft med dem. Hvorfor er det nødvedigt at holde en hvilepause? bruger du briller i denne hvileperiode eller hvordan?
Guest blomt Besvaret March 20, 2005 Rapporter Besvaret March 20, 2005 Hvordan kan du få dem til at være billigere gennem den henviste side AJ? De koster 549 kr/æske, Mens de kun koster 228,- hos Louis Nielsen......
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu