Jump to content

Danske TV kanaler

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogle muligheder for når man bor i lejlighed (bor i lindeborg sufflørgaten) for at se andre danske kanaler end TV2 og DR, uden en parabol?

Besvaret

Er der nogle muligheder for når man bor i lejlighed (bor i lindeborg sufflørgaten) for at se andre danske kanaler end TV2 og DR, uden en parabol?

Besvaret

Jeg tror desværre ikke det kan lade sig gøre. Det lader til at det er de eneste danske kanaler de har i den svenske "pakke" Men til gengæld har de jo rigtig mange gode svenske, vi kan fx. tage TV5 som jeg syntes er en helt genial kanal :o)

Besvaret

Jeg mener at have set det kan lade sig gøre med Viasat? Prøv at gå i din lokale Onoff. Vha. deres program pakke kan du tage DR1 og DR2. Zulu har jeg ikke selv set man kan få. Vi kan her kun tage DR1. Det er meningen vi også kan tage TV2 men enten blev der ment med super sne på, eller også virker det ikke for os.

Besvaret

Viasat er som navnet siger via parabol.Man kan normalt kun modtage DR og TV2 i kabelnet. Det bør teoretisk være muligt at modtage DR2 og Zulu fra de digitale testsendinger fra Hove, med en digital set-top box.Jeg har ikke selv prøvet, så jeg kan ikke sige det med sikkerhed.

• 11 months later...
Guest michael
Besvaret

Hvad med tv3 og 3+ Her mener jeg de DANSKE stationer. Er ved at gå ud at mit gode skind, når jeg ikke kan se alt det fodbold de kanaler sender. :-)

Besvaret

Wow et år senere! happy.gif Tv3 og 3+ så snakker vi parabol og Viasat. Enig mht. fodbold - derfor køber jeg meget snart Boxer! Canal +, TV4+ og Eurosport Mmmmmmmmmmm.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...