Jump to content

Golf

Guest michael

Recommended Posts

Skrevet

Har tænkt mig snart at begynde at spille golf. Ved at der er rig mulighed for at gøre det herovre. Har aldrig spillet før, så er der nogle der kender nogle gode steder. Eller nogle som også gerne vil prøve?

Besvaret

Har tænkt mig snart at begynde at spille golf. Ved at der er rig mulighed for at gøre det herovre. Har aldrig spillet før, så er der nogle der kender nogle gode steder. Eller nogle som også gerne vil prøve?

Besvaret

Hej Michael, Vi har også overvejet at begynde at spille golf og der ligger jo golfbaner over alt i skåne, vi har fx. stort set en liggende i baghaven (ok måske lidt overdrevet) men jeg tror simpelthen at det bare går ud på at daffe ned til en af de golfklubber og så bare forhøre sig om hvordan og hvorledes, man kan vel få en prøve tur eller noget ? Du kan lige skrive hvor du bor henne så kan det være jeg ved hvor der ligger en i nærheden, har kigget meget på golfbaner nemlig :o)

Guest michael
Besvaret

Bor i Lindeborg. Har ikke selv set nogle. Men har dog heller ikke lige kigget efter dem endnu.

Besvaret

Hvis man er frisk på en mindre køretur, så har golfbanen i Barsebäck ry for at være blandt verdens bedste baner, og så er det ikke engang en vits. Det skulle være en oplevelse, siges det.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...