Guest keld Skrevet September 30, 2002 Rapporter Skrevet September 30, 2002 Hejsa Hvad koster det at tale i telefon i sverige? og hvad er prisen for at ringe til DK?
Guest keld Besvaret September 30, 2002 Rapporter Besvaret September 30, 2002 Hejsa Hvad koster det at tale i telefon i sverige? og hvad er prisen for at ringe til DK?
swoop Besvaret September 30, 2002 Rapporter Besvaret September 30, 2002 Hej Keld, Her har du Telias prisliste: http://www.telia.se/bvo/info/gen_info_bred.jsp.html?OID=Prislista,+samtalspriser &CID=-31942 De konkurrende selskaber som Tele2 og Telenordia er naturligvis billigere - se mere på deres internetside.
Guest akke Besvaret October 5, 2002 Rapporter Besvaret October 5, 2002 Jeg har lige tilmeldt mig Teleman som giver billige tilbud på udlandstelefoni og deriblandt hele norden for kun SEK 0,49 pr.min. hvilket er halv pris i forhold til Telia. Man skal så blot huske at taste 9511 foran sine opkald. www.telemann.dk
Guest filur Besvaret October 7, 2002 Rapporter Besvaret October 7, 2002 Selv har jeg anskaffet et GlobalOne kort, som kan købes i diverse butikker/kiosker (100 kr kort). Med det i hånden kan man ringe til DK for cirka 0,15 sek pr. minut. Kan det blive billigere?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu