Guest tommycat Skrevet October 4, 2002 Rapporter Skrevet October 4, 2002 Kan man se TV Danmark 1& 2 i Malmö med en alm. antenne? skal flyte til Almvik/lindeborg område om 3 uger :-0.
Guest tommycat Besvaret October 4, 2002 Rapporter Besvaret October 4, 2002 Kan man se TV Danmark 1& 2 i Malmö med en alm. antenne? skal flyte til Almvik/lindeborg område om 3 uger :-0.
Admin Besvaret October 4, 2002 Rapporter Besvaret October 4, 2002 Man kan slet ikke modtaget TVDanmark 1 på antenne.Kun på Parabol.
Guest julie Besvaret October 4, 2002 Rapporter Besvaret October 4, 2002 Men man har da ikke mulighed for at tage den på parabol i Sverige ? vi tog, intetvidende, vores canal digital kort med til sverige da vi flyttede, og det endte med at vi måtte sende det tilbage til canal digital danmark og så købe en svensk canal digital kort, men der er næsten ikke nogle danske kanaler på... Steen, kan du tage tvdanmark ?
Admin Besvaret October 4, 2002 Rapporter Besvaret October 4, 2002 Nej,jeg har kabel og kan kun modtage DR1 og TV2.Det man skal gøre er at få nogen man kender til at leje et dansk kort og bruge det i Sverige.Problemet er at hvis de danske kanaler skal kunne ses i Sverige, skal kanalerne betale rettighederne til det, det kan ikke betale sig for dem.Man har i mange år snakket om en mulighed for at få det ændret, men det er ikke lykkedes at finde en ordning.
Guest line Besvaret October 4, 2002 Rapporter Besvaret October 4, 2002 hej Tommycat hvis du nu ikke får det ordnet så du kan se de to nævnte kanaler, så tror jeg nu alligevel det går. Den svenske kanal 5 er meget det samme. Samme serier osv, ja selv de her logoer de viser, før og efter reklamerne er det samme, der står bare 5 istedet for 2. Den kanal har i hvert fald gjort at jeg ikke har savnet de nævne kanaler overhovedet.
Admin Besvaret October 4, 2002 Rapporter Besvaret October 4, 2002 Ja,de er også ejet af det samme firma.Sammen med Norske TVN.Jeg mener det stadig hedder SBS.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu