Jump to content

At Pendle med sin hund

Recommended Posts

Skrevet

Hej Min kæreste og jeg er bosat i Oxie og vi kunne rigtigt godt tænke os en hund, men vi vil selvfølgelig gerne kunne tage den med os til Danmark. Jeg har læst en masse på nettet om hvad man skal for at det kan lade sig gøre, men det virker lidt uoverskueligt, er der nogen som har prøvet det i praksis ? og kan fortælle om det.

Besvaret

Hej Min kæreste og jeg er bosat i Oxie og vi kunne rigtigt godt tænke os en hund, men vi vil selvfølgelig gerne kunne tage den med os til Danmark. Jeg har læst en masse på nettet om hvad man skal for at det kan lade sig gøre, men det virker lidt uoverskueligt, er der nogen som har prøvet det i praksis ? og kan fortælle om det.

• 4 months later...
Besvaret

hmm, åbenbart ikke :o) nå men så lige et andet spørsmål i forbindelse med det andet; er der nogen der kender en god dyrlæge i malmø, evt. i Oxie området ?

• 4 weeks later...
Besvaret

Der er en udemærket dyrlæge i udkanten af linhamn, hvis jeg ikke husker helt forkert hedder adressen noget med industrigatan (?). Lidt før cementværket derunde, når man altså kommer inde fra Malmø C. Hvad angår hundetransport mellem DK og S, så er jeg ret sikker på, at det er noget rod. Mig bekendt skal de i karantæne i Sverige

Besvaret

Nå, men vejen hedder altså Ekonomigatan, og der findes en udemærket dyrelæge, med meget rimelige priser. Og så har de vist også en pæn sekretær ;-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...