Jump to content

Försäkringskassan

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er fornylg flyttet til Trelleborg og har nu modtaget et registreings skema fra försäkringskassan Hvor jeg skal skrive hvorfor jeg er flyttet til Sverige om jeg er gift og hvor jeg arbejder / bor. HVORFOR har jeg fået dette brev og hvad skal jeg stille op???????

Besvaret

Jeg er fornylg flyttet til Trelleborg og har nu modtaget et registreings skema fra försäkringskassan Hvor jeg skal skrive hvorfor jeg er flyttet til Sverige om jeg er gift og hvor jeg arbejder / bor. HVORFOR har jeg fået dette brev og hvad skal jeg stille op???????

Besvaret

Hej! sådan et fik jeg også og blev forvirret!! Der er et indlæg her lidt længere ned om det samme. Men kort bare udfyld det og send ind. Det er bare for at du er socialt sikret, hvis du har brug for det.

Guest goggeloj
Besvaret

ehh...det er ikke fordi, man er socialt sikret og man får brug for det!! Man er socialt sikret i arbejdslandet som for de flestes vedkommende er i DK. Det er for at registrere, om man har et arbejde og hvor, fordi FK skal IKKE sørge for social sikringen for den person, som arbejder i DK i og med, at man er social forsikret i arbejdslandet. Men bare udfyld den og send den ind...og hvis du ikke gør det ved jeg ikke, hvad de siger til det, da jeg ikke har sendt min ind endnu efter 7-8 mdr. :-D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...