Guest zafar Skrevet March 10, 2003 Rapporter Skrevet March 10, 2003 Hej igen, Noget andet jeg er i tvivl om, er hvorvidt det overhovedet er muligt at flytte til Sverige hvis man har opholdstilladelse i DK. Jeg har et permanent opholdstilladelse, og det er faktisk kun pga. dovenskab at jeg ikke har fået Dansk statsborgerskab. Hos oresunddirekt.com skriver de noget om at man bare skal søge om opholdstilladelse der også, men jeg ville også lige høre fra jer andre også. - Zafar Iqbal
Guest zafar Besvaret March 10, 2003 Rapporter Besvaret March 10, 2003 Hej igen, Noget andet jeg er i tvivl om, er hvorvidt det overhovedet er muligt at flytte til Sverige hvis man har opholdstilladelse i DK. Jeg har et permanent opholdstilladelse, og det er faktisk kun pga. dovenskab at jeg ikke har fået Dansk statsborgerskab. Hos oresunddirekt.com skriver de noget om at man bare skal søge om opholdstilladelse der også, men jeg ville også lige høre fra jer andre også. - Zafar Iqbal
Guest filur Besvaret March 29, 2003 Rapporter Besvaret March 29, 2003 Hvis man ikke er eu-borger, eller nordisk statsborger, så kan man ikke bare flytte så let fra et sted til et andet, uden at have papirerne i orden. I dit tilfælde skal du formodenligt søge om lov/opholdstilladelse hos de svenske myndigheder.
Guest elisabeth Besvaret April 6, 2003 Rapporter Besvaret April 6, 2003 Hej Zafar Du skal lige vide, at du efter 12 måneder med fast bopæl uden for Danmark, mister din opholdstilladelse i Danmark. Det gælder også selv om du stadig arbejder i Danmark. Disse oplysninger har jeg fået fra udlændingestyrelsen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu