Guest peter Skrevet April 8, 2003 Rapporter Skrevet April 8, 2003 Hej et rigtig godt site for os der overvejer at flytte over. Jeg har nogle økonomiske problemer bl.a. RKI i forbindelse med en firmalukning. Jeg kan forstå, efter gennem læsning af Øresundsdebatten, at det ikke behøver være et problem ved flytning til Sverige, i forbindelse optagelse af lån til bolig. Kan nogen her henvise til en god Svensk advokat der kan være behjælpelig med at lægge an til en flytning. Har nogen andre erfaringer med dette
Guest peter Besvaret April 8, 2003 Rapporter Besvaret April 8, 2003 Hej et rigtig godt site for os der overvejer at flytte over. Jeg har nogle økonomiske problemer bl.a. RKI i forbindelse med en firmalukning. Jeg kan forstå, efter gennem læsning af Øresundsdebatten, at det ikke behøver være et problem ved flytning til Sverige, i forbindelse optagelse af lån til bolig. Kan nogen her henvise til en god Svensk advokat der kan være behjælpelig med at lægge an til en flytning. Har nogen andre erfaringer med dette
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu