Jump to content

Jeg elsker Malmö!!

Recommended Posts

Skrevet

Hej allesammen! Jeg var en lille tur i Malmö i lørdags, bare for at kigge lidt på byen. Jeg overvejer meget at flytte dertil, så det var lidt en luretur. Jeg må sige at jeg faldt pladask for byen, der hvor jeg kom rundt, var der store brede fortove, og dejlige cykelstier over alt. Jeg kunne især godt li området omkring stadion og pildamsparken, er det dyrt at købe/leje der? da jeg meget gerne vil bo i det område eller er der andre område I kan anbefale. Tak for en god side. mvh Tiazo

Besvaret

Hej allesammen! Jeg var en lille tur i Malmö i lørdags, bare for at kigge lidt på byen. Jeg overvejer meget at flytte dertil, så det var lidt en luretur. Jeg må sige at jeg faldt pladask for byen, der hvor jeg kom rundt, var der store brede fortove, og dejlige cykelstier over alt. Jeg kunne især godt li området omkring stadion og pildamsparken, er det dyrt at købe/leje der? da jeg meget gerne vil bo i det område eller er der andre område I kan anbefale. Tak for en god side. mvh Tiazo

Besvaret

PS jeg var på Burger King for at spise frokost.... og fandt den længe savnede (i dk) whopper garlic!!! mums happy.gif

Besvaret

Hejsan... Jeg har selv lige købt en lejlighed på Kronborgsvägen (nordvest for Pildamsparken). Flytter ind på onsdag. 2V med glasbalkon og udsigt til parken til 480.000 DKr. Jeg kommer til at sidde for 4.700 netto. Jeg faldt selv for området fordi der er stille og roligt, men alligevel kun 10 minutters gang fra centrum. Jeg kan evt. poste igen når jeg har boet der et stykke tid :-). Held og lykke med boligsøgningen. mvh John

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...