Guest totter Skrevet June 15, 2003 Rapporter Skrevet June 15, 2003 På onsdag er der jo en rimelig vigtig fodbold kamp mellem BIF og FCK. Er her nogen i Malmö der er enten FCK eller BIF fan, som kan se TV3 DK og som vil have et besøg? Jeg tager gerne lidt øl/cola chips/slik whatever med. Og nu mens jeg er i gang, er her ingen på boardet der spiller fodbold (altså bare i fritiden?). Hvis der er så er jeg frisk...
Guest totter Besvaret June 15, 2003 Rapporter Besvaret June 15, 2003 På onsdag er der jo en rimelig vigtig fodbold kamp mellem BIF og FCK. Er her nogen i Malmö der er enten FCK eller BIF fan, som kan se TV3 DK og som vil have et besøg? Jeg tager gerne lidt øl/cola chips/slik whatever med. Og nu mens jeg er i gang, er her ingen på boardet der spiller fodbold (altså bare i fritiden?). Hvis der er så er jeg frisk...
Guest thygesen Besvaret June 17, 2003 Rapporter Besvaret June 17, 2003 vi er tre gutter der gerne vi begynde på et eller andet 3-4 hold et eller andet sted.. men vi har ikke kigget efter det endnu og vi har heller ikke lige haft tid.. hvad angår fodboldkampen, så er vi desværre ikke hjemme og har heller ikke fået sat parabolen op endnu.
Guest totter Besvaret June 17, 2003 Rapporter Besvaret June 17, 2003 Tager til DK og ser den alligevel. Thygesen lad os håbe nogle flere poster her. Kunne være griner at mødes og spille lidt bold her i ferien.
Guest thygesen Besvaret June 19, 2003 Rapporter Besvaret June 19, 2003 ja det kunne sgu være sjovt at mødes og spille lidt.
Guest zeni Besvaret June 23, 2003 Rapporter Besvaret June 23, 2003 I Malmö finder det 125 klubber. Problemet er bare, at mange af disse er lukkede hold. Hvis i vil spille på et ok niveau, så prøve Oxie IF. Hvis I vil spille hygge bold, kan i møde op på mange af grusfodboldsbanerne i Malmö og søndagen. Mange steder 1300 eller 1500 spilles der, og der laves hold af dem som dukker op. Det er ret sjovt og en god måde at lære sproget på.
Guest thygesen Besvaret June 23, 2003 Rapporter Besvaret June 23, 2003 ok.. det lyder meget spændende det der totter.. men jeg tror gerne vi vil gå på et hold med træning et par gange om ugen og kamp, men stadig kun for sjov.. det vil sige et 3-4 hold eller sådan noget.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu