Nif Skrevet August 24, 2003 Rapporter Skrevet August 24, 2003 Heeeeeeej Alle. Jeg er den lykkelige ejer at hus i sverige og glæder mig meget til at kommer over og bo. (1/9-03) Meeeeeen jeg er bange for at der ikke er strøm når jeg kommer derover om en uges tid. Dem der bor der nu har abonnement hos Øresundskraft. Er der nogen der kender dem og er det muligt at skrive en mail til dem. Kan ikke finde dem på nettet ??? (Huset ligger i Helsingborg) Håber nogen kan svare da det bekymre mig meget.
Nif Besvaret August 24, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret August 24, 2003 Heeeeeeej Alle. Jeg er den lykkelige ejer at hus i sverige og glæder mig meget til at kommer over og bo. (1/9-03) Meeeeeen jeg er bange for at der ikke er strøm når jeg kommer derover om en uges tid. Dem der bor der nu har abonnement hos Øresundskraft. Er der nogen der kender dem og er det muligt at skrive en mail til dem. Kan ikke finde dem på nettet ??? (Huset ligger i Helsingborg) Håber nogen kan svare da det bekymre mig meget.
Admin Besvaret August 24, 2003 Rapporter Besvaret August 24, 2003 Ja jeg ville jo prøve http://www.oresundskraft.se/ , men det er jo bare mig :-)
Nif Besvaret August 24, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret August 24, 2003 ha ha ha Ja den er nok bare i vinkel. Prøvede at søge på www.spray.se men uden held. Men jeg skal jo lige igang ik ;O) MANGE TAAAAAAK!!1
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu