Nif Skrevet August 25, 2003 Rapporter Skrevet August 25, 2003 Heeeeej. Så er jeg på igen ;o) Er der nogen som kan hjælpe mig ang. P muligheder i helsingborg. (nu snakker jeg ikke om parkometer) Jeg ved at HH har en man som pendler kan benytte hvis man er til fods. Men er det mugligt at parkere tæt på Scandlines da de jo sejler noget mere end HH. Håber en kan hjælpe !!! ;o)
Nif Besvaret August 25, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret August 25, 2003 Heeeeej. Så er jeg på igen ;o) Er der nogen som kan hjælpe mig ang. P muligheder i helsingborg. (nu snakker jeg ikke om parkometer) Jeg ved at HH har en man som pendler kan benytte hvis man er til fods. Men er det mugligt at parkere tæt på Scandlines da de jo sejler noget mere end HH. Håber en kan hjælpe !!! ;o)
Admin Besvaret August 25, 2003 Rapporter Besvaret August 25, 2003 Ikke så vidt jeg ved.Den bedste mulighed jeg fandt da jeg undersøgte det var pladsen syd for Knutpunkten som vist nok koster 500,- pr. md.Hvis du tænker gratis, så glem det. Du skal meget langt væk fra færgen hvis du skal finde et lille hjørne at parkere på gratis. Hvor skal du bo siden du skal i bil til færgen ?
Nif Besvaret August 25, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret August 25, 2003 Jeg takker mange gange for dit svar selvom det ikke lige var hvad jeg håbede at høre. Jeg er til landet, og vi har købt hus i Bårsløv. Så der er lige 10min til færgen på motorvejen.
Admin Besvaret August 25, 2003 Rapporter Besvaret August 25, 2003 Bårslöv ? Det er da cykelafstand er det ikke ? :-). Hvor langt skal du i Danmark ?
Nif Besvaret August 25, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret August 25, 2003 hihi Nej det tror jeg vidst ikke det er. Jeg skal kun lige over i firmabilen der står i Helsingør. Så skal kun fra Bårsløv til Helsingborg og det tager 9-10min med 100-120Km/t på motorvejen. Ligger i mod Ekeby og DET er langt væk. Tror det tager 30min at cykle og det orker jeg/vi nok ikke. Og da slet ikke hvis jeg skal møde kl.07.00 i Helsingør. Så bliver desværre nok tvunget til at tage HH med fri Parkering.
Guest birgitte Besvaret November 9, 2004 Rapporter Besvaret November 9, 2004 Hej igen! Er det ikke kun i 5 timer der er fri parkering ved HH? V.H. Birgitte
Nif Besvaret November 11, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret November 11, 2004 Birgitte Karlsson>> Jo det HAR der været, men nu skal man desværre betale med mindre man får et pendler P-kort fra HH
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu