Jump to content

Håber ikke denne mand bor i jeres ejendom !!

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Jeg vil lige dele en mail jeg har fået vedr. vores indlæg på 19 Direkte igår, jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til den : Hej Meriam Jeg tager en chance på at det var dig, din mand og din søn vi så på TV tirsdag 26. august i 19-direkte. Min hustru og jeg lider en hel del af at nogle forældre tillader at deres børn spiller bold i lejligheden ( næsten dagligt ). Nu er det jo ikke så almindeligt med væg til væg tæpper på gulvene her i Sverige, det gør det jo ikke bedre. Tænk lidt på dette, det skulle jo gerne være muligt for andre at have fred og ro i deres lejligheder. Min egen lille leveregel ( den er lært da jeg var lille ) som jeg syntes en hel del forældre glemmer. Boldspil praktiseres udendørs. Hoppen og springen rundt på strømpe/bare fødder tillades ikke, har man nu om stunder helt glemt det vi andre havde på som børn ”hjemmesko” Radio, TV og sterioanlæg kører max så højt at man selv kan høre men uden at forstyre naboer/under/overboer. Disse enkle leveregler giver godt naboskab. Med venlig hilsen Erik Ganstrøm

Besvaret

Hej, Jeg vil lige dele en mail jeg har fået vedr. vores indlæg på 19 Direkte igår, jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til den : Hej Meriam Jeg tager en chance på at det var dig, din mand og din søn vi så på TV tirsdag 26. august i 19-direkte. Min hustru og jeg lider en hel del af at nogle forældre tillader at deres børn spiller bold i lejligheden ( næsten dagligt ). Nu er det jo ikke så almindeligt med væg til væg tæpper på gulvene her i Sverige, det gør det jo ikke bedre. Tænk lidt på dette, det skulle jo gerne være muligt for andre at have fred og ro i deres lejligheder. Min egen lille leveregel ( den er lært da jeg var lille ) som jeg syntes en hel del forældre glemmer. Boldspil praktiseres udendørs. Hoppen og springen rundt på strømpe/bare fødder tillades ikke, har man nu om stunder helt glemt det vi andre havde på som børn ”hjemmesko” Radio, TV og sterioanlæg kører max så højt at man selv kan høre men uden at forstyre naboer/under/overboer. Disse enkle leveregler giver godt naboskab. Med venlig hilsen Erik Ganstrøm

Besvaret

Måske han skulle begnde at snakke med sin egne naboer, for han begynder at blande sig i andres naboskab. Så er man fri for at sende så mange breve. Tænk hvis manden ser meget fjernsyn, sikke en masse breve han sikkert har sendt til alle mulige, hver gang nyhederne er overstået. Alle børn i fjernsynet skal have hjemmesko på, hvis de bor i Sverige. *ROTFL* Årets klaphat...---100%--- Min kommentar til selve indslaget: Godt gået Miriam og Michael.

Besvaret

OOOOOOhhh hvor må jeg tilslutte mig Thomas. Jeg vil som det første i morgen finde bløde og godt forede sutsko til begge mine børn så de ikke forstyrre - selvom mit indtryk nu mere er at de skaber lidt liv og glæde i opgangen fremfor at fremkalde sure opstød!!

Besvaret

Nej hvor underligt! Skriv tilbage at han bare skal stikke piben ind. Vi har selv haft en nabo som ikke kunne overholde at man ikke fyrede sit anlæg af efter 22 om aftenen. Men det er kommet under kontrol. Hvis dine naboer ikke selv siger noget kan det jo være super ligegyldigt!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...