Guest anonym Skrevet February 20, 2002 Rapporter Skrevet February 20, 2002 Hej igen... Er der noget der hedder børnechecken som vi kender den i Danmark og i så fald, hvor stor er den. Venlig hilsen De kommende tilflyttere
Guest anonym Besvaret February 20, 2002 Rapporter Besvaret February 20, 2002 Hej igen... Er der noget der hedder børnechecken som vi kender den i Danmark og i så fald, hvor stor er den. Venlig hilsen De kommende tilflyttere
Guest betina Besvaret February 20, 2002 Rapporter Besvaret February 20, 2002 Hej kommende tilflyttere, Der er også en børnecheck i sverige, den er på kr. 950,00 pr. barn - pr. måned. - frem til barnet fylder 16 år. Hvis I går ind på linket øresund direkt som er på scanianets startside, vil I kunne finde en masse gode oplysninger. Held og lykke, Venlig hilsen Betina L. Leman
Guest rikke Besvaret February 21, 2002 Rapporter Besvaret February 21, 2002 jeg har spurgt mig for på www.oresunddirekt.com, her er deres svar angående børnecheck: Angående barnbidrag utbetalas det i första hand av Danmark, eftersom det är där arbetet i familjen utförs. Men eftersom barnen bor i Sverige har familjen också rätt till barnbidrag enligt svenska regler. Om de svenska bidragen överstiger summan av de danska, ska Sverige betala ett tillägg som motsvarar skillnaden mellan beloppen. Ni kan kontakt Försäkringskassan hos Øresunddirekt i Malmö om ni vill veta mera. De har telefonnummer +46 (0)40-17 64 16. Med vänliga hälsningar, Redaktionen Øresunddirekt
Guest rikke Besvaret February 21, 2002 Rapporter Besvaret February 21, 2002 Jeg glemte at tilføje at denne regel forudsætter at man arbejder og betaler skat i DK.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu