Guest b.leman Skrevet November 21, 2003 Rapporter Skrevet November 21, 2003 Hej alle selvstændige i Sverige. Da jeg kan se at vi er en del som har eget firma på den svenske side, ville jeg høre om der kunne være en interesse for at vi fik etableret en netværksgruppe - erfagruppe. Jeg er selv selvstændig bogholder og har endnu ikke løst alle detaljer med hvordan tingene skal være helt efter "bogen" på den svenske side. Men selv om vi alle har en forskellig faglig baggrund kunne der sagtens være mange fællesnævnere som vi kunne dele med hinanden. Jeg er selv med i en gruppe i dk med andre "kollegaer" som fungere perfekt. Vi mødes hver 6. uge skiftevis formiddag og aften fordelt på ugedagene, hvor vi har forskellige undervisere eller lign. til at komme og holde foredrag - samtidig med at vi afser tid til at komme med forskellige tips og råd. Selvfølgelig med respekt for at det ikke bliver et kaffeselskab - da vi gerne skulle have tid til at tjene penge. Måske kunne vi stable en ligende gruppe sammen herovre ? - selvfølgelig strikket sammen efter vores behov. Sammen kunne vi stå stærkere med forhandling af priser på det daglige vi anvender i vores firmaer. Plus rigtig mange andre ting som vi kan hjælpe hinanden med. Jeg bor i nærheden af Malmø - så hvis andre har interesse i en overskuelig radius - så meld jer gerne her på siden eller på min private mail info@topregnskab.dk Jeg håber at høre fra jer, Hilsen Betina Lykke Leman
Guest b.leman Besvaret November 21, 2003 Rapporter Besvaret November 21, 2003 Hej alle selvstændige i Sverige. Da jeg kan se at vi er en del som har eget firma på den svenske side, ville jeg høre om der kunne være en interesse for at vi fik etableret en netværksgruppe - erfagruppe. Jeg er selv selvstændig bogholder og har endnu ikke løst alle detaljer med hvordan tingene skal være helt efter "bogen" på den svenske side. Men selv om vi alle har en forskellig faglig baggrund kunne der sagtens være mange fællesnævnere som vi kunne dele med hinanden. Jeg er selv med i en gruppe i dk med andre "kollegaer" som fungere perfekt. Vi mødes hver 6. uge skiftevis formiddag og aften fordelt på ugedagene, hvor vi har forskellige undervisere eller lign. til at komme og holde foredrag - samtidig med at vi afser tid til at komme med forskellige tips og råd. Selvfølgelig med respekt for at det ikke bliver et kaffeselskab - da vi gerne skulle have tid til at tjene penge. Måske kunne vi stable en ligende gruppe sammen herovre ? - selvfølgelig strikket sammen efter vores behov. Sammen kunne vi stå stærkere med forhandling af priser på det daglige vi anvender i vores firmaer. Plus rigtig mange andre ting som vi kan hjælpe hinanden med. Jeg bor i nærheden af Malmø - så hvis andre har interesse i en overskuelig radius - så meld jer gerne her på siden eller på min private mail info@topregnskab.dk Jeg håber at høre fra jer, Hilsen Betina Lykke Leman
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu