Guest anonym Skrevet March 8, 2002 Rapporter Skrevet March 8, 2002 Hvordan er stemningen omkring anvendelsen af det skånske flag? Bliver det rød-gule korsflag anvendt meget i Regionen, og må der flages med det foran offentlige bygninger? Bliver det brugt flittigt og med stolthed, eller betragtes det mest som lidt af en kuriositet?
Guest anonym Besvaret March 8, 2002 Rapporter Besvaret March 8, 2002 Hvordan er stemningen omkring anvendelsen af det skånske flag? Bliver det rød-gule korsflag anvendt meget i Regionen, og må der flages med det foran offentlige bygninger? Bliver det brugt flittigt og med stolthed, eller betragtes det mest som lidt af en kuriositet?
Admin Besvaret March 23, 2002 Rapporter Besvaret March 23, 2002 Jeg har også selv spekuleret meget over det med flaget.Det virker som om at det ses mere i Helsingborg området end i Malmø.Jeg ser et selv tit, men er usikker hvordan det ville opfattes hvis en dansker flagede med den rød/gule.Jeg har stadig ikke købt et flag til altanen fordi jeg ikke jan bestemme mig.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu