Guest tommy Skrevet January 16, 2004 Rapporter Skrevet January 16, 2004 Hejsa. Er der nogen som har nogle navne el noget på bilforhandler her i malmö? Jeg er på udkik efter bil, men vil gerne rundt og se lidt på markedet. Har set på de der bytbil.com og dinbil.se, men vil gerne finde noget her i malmö. anyone ?
Guest tommy Besvaret January 16, 2004 Rapporter Besvaret January 16, 2004 Hejsa. Er der nogen som har nogle navne el noget på bilforhandler her i malmö? Jeg er på udkik efter bil, men vil gerne rundt og se lidt på markedet. Har set på de der bytbil.com og dinbil.se, men vil gerne finde noget her i malmö. anyone ?
Gio Besvaret January 16, 2004 Rapporter Besvaret January 16, 2004 www.finnmer.se kan hjælpe dig. Afgræns din forhandlersøgning til Skåne/Malmö. Jeg lurer selv en del for tiden, da jeg er i markedet for en Audi.
Guest peter Besvaret January 18, 2004 Rapporter Besvaret January 18, 2004 Sig hvad i skal bruge og jeg skaffer det.. Billigt www.need4wheels.net
Gio Besvaret January 18, 2004 Rapporter Besvaret January 18, 2004 Peter: I know...men jeg er stadig meget mistænksom ved at købe en importeret bil. Jeg må indrømme at de bliver siet fra i mine søgninger på et nanosekund! *s* Jeg er ikke meget for at få problemer med dyr forsikring, fordi bilen ikke er svensksåld - og jeg er heller ikke glad for tanken om ikke at kunne få den solgt igen senere, fordi der er masser af dem på markedet, og folk foretrækker svensksåld´e biler fremfor imports. Men ellers, så er min søgning afgrænset til følgende: Audi årg. ´97 - ´00 A4 1,8T som minimum, alternativt A6 2,4 og op Helst Avant, og gerne Quattro Helst ´tomatgear Ikke rød!
Guest peter Besvaret January 18, 2004 Rapporter Besvaret January 18, 2004 Jesper: 75% af de dyre og sjove biler i SV er hentet i Tyskland.. Og jeg har ingen problemer med at sælge, og få gode forsikringer på de biler jeg solgt... Tror det er de aut forhander der prøver at holde på kunderne. www.need4wheels.net
Guest yogi Besvaret January 18, 2004 Rapporter Besvaret January 18, 2004 Jeg kan kun give Peter ret, forsikring er ikke dyrere for improt biler hvis du gør dit forarbejde ordentligt. Det er f.eks næsten umuligt at opsnuse en svensksolgt tt
Gio Besvaret January 19, 2004 Rapporter Besvaret January 19, 2004 Nu skal jeg jo ikke ha´ en dyr og sjov bil, vel! ;o) Næ nej, jeg er "voksen & fornuftig" og vil investere i en ganske almindelig Audi. Jeg vil ha´ kvalitet og køreglæde til en overkommelig pris. Jeg har ikke brug for en show-off dyt, men et lækkert og praktisk transportmiddel.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu