birkster1977 Skrevet February 20, 2004 Rapporter Skrevet February 20, 2004 Hejsa! Er der nogen som kender et godt værksted i malmö som billigt kan sænke en Audi A6, jeg vil have den sænket 4 cm. det (tilbud?!) jeg har fået indtil videre lyder på 12000 SEKK, det er temlig dyrt syntes jeg, så hvis der er nogen herinde som har fået fortaget en bil-sænkning i malmö, hvor var det og hvor meget kostede det?
birkster1977 Besvaret February 20, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret February 20, 2004 Hejsa! Er der nogen som kender et godt værksted i malmö som billigt kan sænke en Audi A6, jeg vil have den sænket 4 cm. det (tilbud?!) jeg har fået indtil videre lyder på 12000 SEKK, det er temlig dyrt syntes jeg, så hvis der er nogen herinde som har fået fortaget en bil-sænkning i malmö, hvor var det og hvor meget kostede det?
credde Besvaret February 20, 2004 Rapporter Besvaret February 20, 2004 Hej, Det kommer an på hvilket sænkningssæt det er, om det er en komplet undervogn (inkl. støddæmpere) og naturligvis hvilket mærke. Hvis det er en komplet undervogn, så lyder prisen nogenlunde. Jeg kender ikke lige nogle værksteder i Malmö. mvh, Christian
Guest peter Besvaret February 21, 2004 Rapporter Besvaret February 21, 2004 Noo problem.... send en mail om hvad du vil ha...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu